در آیین کلنگ زنی خط تولید ورق گالوانیزه شماره 2 شرکت ورق خودرو؛ تامین مواد اولیه شرکت ورق خودرو تضمین شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین کلنگ زنی خط تولید ورق گالوانیزه شماره 2 شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: اگر طرح‌های اقتصادی با ارزش افزوده مناسب وجود دارد، نباید در اجرای آن‌ها درنگ کرد. با توجه به نیاز کشور و نقش شرکت ورق خودرو در تامین ورق‌های گالوانیزه مورد نیاز صنعت خودروسازی، کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری باید 24 ساعته کار کند و مواد اولیه مورد نیاز آن به ویژه ورق فول هارد به صورت تضمینی تامین شود.

به گزارش  چیلان ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین کلنگ زنی خط تولید ورق گالوانیزه شماره ۲ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: اگر طرح‌های اقتصادی با ارزش افزوده مناسب وجود دارد، نباید در اجرای آن‌ها درنگ کرد. با توجه به نیاز کشور و نقش شرکت ورق خودرو در تامین ورق‌های گالوانیزه مورد نیاز صنعت خودروسازی، کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری باید ۲۴ ساعته کار کند و مواد اولیه مورد نیاز آن به ویژه ورق فول هارد به صورت تضمینی تامین شود.

آیین کلنگ‌زنی خط تولید ورق گالوانیزه خودرویی شماره ۲ این شرکت همزمان با سیزدهمین سالگرد بهره‌برداری آن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

این خط گالوانیزه جدید با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومان‌‌، قابلیت تولید انواع ورق گالوانیزه در گریدهای متنوع را داراست و می‌تواند نیاز صنایع خودروسازی و لوازم خانگی را برطرف کند. این طرح قرار است طی ۳۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم میگردد.

تولید ورق

2

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
شناسه مطلب : 56467
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی