شکستن رکوردهای پی در پی در فولاد خوزستان
در ماهها و هفته های اخیر هر روز خبر جدیدی از رکوردشکنی در شرکت فولاد خوزستان منتشر می شود. شکستن رکورد تولید، فروش و صادرات اخبار امیدبخشی هستند که این روزها از سوی واحدهای مختلف این شرکت بزرگ منتشر می شوند.

به گزارش  چیلان ،رکورد تعداد ذوب کوره چهار فولاد خوزستان پس از دوسال با ۸۳۱ ذوب متوالی، رکورد تعداد ذوب تاندیش پس از ۴ سال با ۱۶ ذوب مداوم در ۷۸۸ دقیقه و شکستن رکورد روزانه تولید در واحد زمزم۲ با  سه هزار و ۳۳۶ تن از آن جمله اند.

البته در این میان نباید از رکورد استثنایی ۳۸۸۰۱۸ تن تولید سی روزه احیا در پایان ماه گذشته به طور ساده عبور کرد.
افزایش تولید و فروش و حضور در عرصه صادرات نشان دهنده ی استفاده بهینه و مناسب از ظرفیت های انسانی کارامد و شایسته و نیروهای جوان و متخصص در بخش های مختلف و مدیریت علمی منابع انسانی و مالی در این شرکت است که توانسته علیرغم محدودیت های انرژی بویژه در تابستان، سریال رکوردزنی های خود را ادامه بدهد و همزمان فعالیت های توسعه ای خود را نیز به پیش ببرد تا اهداف تعیین شده برای ۱۴۰۴ و ۱۴۱۰ را نیز محقق کند.
در چنین شرایطی که فولاد خوزستان به نمادی از امیدآفرینی در عرصه اقتصادی و اجتماعی استان مبدل شده و انتشار اخبار اشتغالزایی آن از جمله اخبار خوشحال کننده اجتماعی استان است، این انتظار در مجموعه سرمایه انسانی جوان، متعهد و متخصص فولاد خوزستان در بخش های کارگری، تخصصی و اداری این شرکت ایجاد شده که شاهد حمایت بیش از پیش مسئولان ارشد استان باشند.
آنها انتظار دارند که مدیریت عالی استان همه تلاش خود را بکار گیرد و اجازه ندهد که با ایجاد محدودیت های انرژی به روند رو به پیشرفت این شرکت آسیبی وارد شود. در شرایطی که کشور ما درگیر با یک جنگ اقتصادی تمام عیار است متخصصان جوان و انقلابی در عرصه فولاد استان در خط مقدم این جنگ هستند و انتظار دارند تا با اتخاذ تدابیر لازم، از ایجاد محدودیت زمستانه جلوگیری شود و روند تولید و توسعه با قدرت و بیش از پیش تداوم یابد.

فولاد خوزستان

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۱
شناسه مطلب : 57124
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی