در آئین افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛ تفاهم‌نامه سه جانبه «کارلینک» امضا شد
تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی سازی «کارلینک» با استاندارهای سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه مابین سازمان ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات امضاء شد.

به گزارش  چیلان ،در جریان همایش افتتاحیه پنجمین دوره از جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی سازی «کارلینک» با استاندارهای سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه مابین سازمان ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات منعقد شد.

«کارلینک»، بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کارها که به دست متخصصان داخلی اجرا شده است، بستری مناسب برای ارائه‌دهندگان انواع محصولات و خدمات به‌ویژه تولیدات ملی به شمار می‌رود.

این خدمت علاوه بر تسهیل ارتباط میان کسب و کارها و شبکه سازی هدفمند، فضایی مناسب برای از بین بردن وابستگی به خارج است. هدف اصلی کارلینک، حمایت از تولیدات ملی و حفظ سرمایه در بستر اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
شناسه مطلب : 57875
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی