مزایده عمومی یک مرحله ای شرکت فولاد آذربایجان
شرکت فولاد آذربایجان در نظر دارد فراخوان مزایده عمومی با موضوع تامین قطعی مواد اولیه شمش فولادی استاندارد (SSP) به طول ۱۲ متر و ابعاد ۱۵۰ در ۱۵۰ (mm) مورد تایید فولاد آذربایجان و تبدیل آن به سید میلگرد آجدار ساختمانی سایز(۳۲-۱۰) را از طریق انتشار آگهی روزنامه و توزیع و دریافت اسناد بصورت فیزیکی برگزار نماید.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد آذربایجان در نظر دارد فراخوان مزایده عمومی با موضوع تامین قطعی مواد اولیه شمش فولادی استاندارد (SSP) به طول ۱۲ متر و ابعاد ۱۵۰ در ۱۵۰ (mm) مورد تایید فولاد آذربایجان و تبدیل آن به سید میلگرد آجدار ساختمانی سایز(۳۲-۱۰) را از طریق انتشار آگهی روزنامه و توزیع و دریافت اسناد بصورت فیزیکی برگزار نماید.

لذا از کلیه اشخاص حقوقی توانمند و واجد شرایط در حوزه موضوع مزایده دعوت بعمل می آید با واریز مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ریال به شماره حساب شبای IR۰۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۹۹۷٨٣٧۶٠٠٢ به شناسه واریز ١٢٣۴۵۶٧٨٠۶ مزایده گذار نزد بانک ملی شعبه مرکزی میانه و با ارائه فیش نقدی جهت خرید اسناد مزایده اقدام و مطابق شرایط مندرج در متن اسناد مزایده پیشنهاد خود را ارسال نمایند .

توضیح: ۱- مزایده گذار در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار خواهد بود.
توضیح ۲- هزینه درج آگهی بعهده برنده مزایده خواهد بود.

فولاد آذربایجان

آدرس و اطلاعات تماس جهت دریافت اسناد مزایده آذربایجان شرقی – میانه – جنب ایستگاه راه آهن-شرکت فولاد آذربایجان – امور حقوقی و قراردادها شماره تماس مستقیم: ٠۴١۵٢٣٣٢٧٣٢
و یا شماره ۹ – ٠۴١۵۲۳۳۳۲۷۱ داخلی ۳۱۰ و ۳۱۱

2

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
شناسه مطلب : 59489
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی