پویش مردمی حمایت از فولاد داخلی چگونه رقم می خورد؟
حمایت از تولید داخلی سه ضلع دولت، مردم و تولیدکننده دارد که نقش دولت در رفع موانع تولید جدی است.

احمد خوروش عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت و گو با  چیلان  گفت: برای پیوستن به پویش حمایت از کالای داخلی در بخش فولاد و سایر صنایع، نیازمند تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب هستیم.

وی افزود: هم اکنون سعی ما در واحدهای تولیدی و تشکل صنفی انجمن تولیدگنندگان فولاد ایران است که فاکتور قیمت و کیفیت محصول را به گونه ای مدنظر قرار دهیم که اطمینان خریداران برآورده شود.

خوروش خاطرنشان کرد: تولید کالای مرغوب و با استانداردهای داخلی و جهانی یکی از مزیت های رقابتی ما در بازارهای جهانی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تجربه صادراتی ما در بخش فولاد نشان می دهد که هر کجا مرغوبیت و کیفیت در کنار قیمت های رقابتی رعایت شده، مورد استقبال خریداران خارجی قرار گرفته تصریح کرد: در همین راستا، توجه به استاندارد و کیفیت یکی از دغدغه های اصلی اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد است.

عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ادامه داد: موارد مذکور جزو وظایفی است که ما تولیدکنندگان باید برعهده بگیریم. اما حمایت از تولید داخلی سه ضلع دولت، مردم و تولیدکننده دارد که نقش دولت در رفع موانع تولید جدی است. در این بین بانک ها با ارائه تسهیلات بانکی با نرخ های منطقی می توانند راهگشا باشند تا تولید قابلیت رقابت خود را حفظ نماید.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
شناسه مطلب : 19145
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی