تولید بیش از ۶۰ هزار تن ورق گالوالوم در شرکت ورق های پوشش دار تاراز
شرکت ورق های پوشش دار تاراز چهارمحال از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به تولید بیش از 60 هزار تن ورق گالوالوم شد که این میزان حدود 48 درصد از ظرفیت اسمی سالانه کارخانه در بخش گالوالوم می باشد.

به گزارش  چیلان ، سید نعیم امامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۲ هزار تن ورق در تنها کارخانه گالوالوم ایران معادل نیمی از ظرفیت سالیانه این کارخانه تولید شده است.

وی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید سالیانه ۱۳۰ هزار تن ورق گالوالوم را دارد.

نعیمی با اشاره به اینکه کشورهای عراق و افغانستان از مهمترین بازارهای برون مرزی این محصول هستند، گفت: تولیدات این کارخانه علاوه بر تامین نیاز داخلی از خروج ارز هم جلوگیری می کند.

وی گفت: این کارخانه با هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری ارزی ۱۷ و نیم میلیون یورو راه اندازی شده است.

رئیس سازمان صنعت چهارمحال و بختیاری افزود: ورق گالوالوم در مقایسه با ورق گالوانیزه عمری دو برابر و پوششی نصف دارد و در صنایع لوازم خانگی، ساختمان و خودرو کاربرد دارد.

وی گفت: مجتمع بزرگ صنایع ورق های پوشش دار تازار چهارمحال که ساخت آن از سال ۱۳۹۲ آغاز و در مدت سه سال انجام شده است؛ سالانه ۳۳۰ هزار تن ورق های پوشش دار تولید می کند که بخشی از آن ورق گالوالوم است.

امامی گفت: با بهره برداری از این کارخانه ضمن فراهم شدن زمینه اشتغال مستقیم ۹۳ نفر، سالانه از خروج ۶۵ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می شود.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸
منبع : خبرگزاری صداو سیما
شناسه مطلب : 21759
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی