تقدیر از روابط‌ عمومی فولاد مبارکه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات کشور
در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات، روابط‌ عمومی شرکت فولاد مبارکه در ۳ بخش مختلف مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ،شانزدهمین جشنواره ملی روابط‌ عمومی امروز( ۱۵ آذرماه) با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌ عمومی ایران، مهدی باقریان عضو انجمن روابط‌ عمومی ایران، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌ عمومی و مدیران و کارشناسان برتر روابط‌عمومی کشور در سالن همایش‌ سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اصلی روابط‌ عمومی را روشنگری و رفع ابهامات دانست و اظهار کرد: در دنیایی که سرعت انتشار اطلاعات باعث شده، اخبار واقعی و غیر واقعی همزمان و از مسیرهای مختلف به دست مخاطب برسد، تمیز دادن اخبار صحیح بر عهده روابط‌ عمومی است. یکی از اولویت روابط‌عمومی ارتقا سواد رسانه‌ای سازمان متبوع، به ویژه مدیران است.

وی افزود: جریان شناسی و آگهی بخشی به درون و برون سازمان است‌ و تاثیر گذاری بر حوزه افکار عمومی از دیگر کارکردهای حوزه روابط‌ عمومی است. سرعت انتشار اخبار از چند ساعت به چند لحظه کاهش پیدا کرده است و متناسب با آن باید پاسخگویی از سوی روابط‌ عمومی‌ها سرعت بگیرد. پژوهش و افکارسنجی به همراه مطالعات محیطی را در دستور کار روابط‌ عمومی قرار دهید.

لازم به ذکر است در پایان این جشنواره، براساس انتخاب داوران انجمن متخصصان روابط‌ عمومی کشور، شرکت فولاد مبارکه در بخش‌های فیلم مستند و اینفوگرافیک مقام اول را از آن خود کرد و در بخش پوستر نیز موفق به کسب مقام سوم شد که به همین منظور لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
شناسه مطلب : 39675
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی