تست گرم کارخانه گندله سازی نورد فولاد یزد به زودی انجام می شود
کارخانه نورد یزد به زودی تست گرم کارخانه گندله سازی خود را آغاز می کند و آقای مهندس بهادر احرامیان در خصوص پرسش چیلان این موضوع را تایید کردند.

به گزارش  چیلان ، متال اکسپرت نوشت: کارخانه نورد فولاد یزد که یکی از تولیدکنندگان مقاطع طویل فولادی است، به طرح های توسعه ای ظرفیت خود در بخش مواد اولیه ادامه می دهد.

این شرکت آمادگی دارد تا ظرف چند هفته آینده به طور آزمایشی تست گرم کارخانه گندله سازی خود را آغاز کند.

در حال حاضر کارخانه نورد فولاد یزد با راه اندازی این طرح به ظرفیت تولید یک میلیون تن گندله در سال خواهد رسید.

گفتنی است کارخانه گندله سازی خریداری شده در پاییز ۲۰۱۵، ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال داشت.

یک منبع آگاه به متال اکسپرت گفت، ما به راه اندازی و تست گرم این واحد در ماه آینده و حتی زودتر از این زمان نزدیک می شویم. لازم به ذکر است پیش از این، تست گرم برای ماه های می یا ژوئن پیش بینی شده بود.

گندله تولید این کارخانه به بازار داخل عرضه خواهد شد.

علاوه بر این نورد فولاد یزد قصد دارد تولید کنسانتره سنگ آهن را با توجه به گسترش ظرفیت کارخانه های فرآوری در استان یزد از ۵۰۰ هزار تن به یک میلیون تن برساند. با این وجود هنوز این شرکت تجهیزاتی در این زمینه خریداری نکرده اما انتظار می رود ظرف ۴ یا ۵ ماه آینده این تجهیزات به این شرکت تحویل داده شود. از اینرو انتظار می رود این تجهیزات تا انتهای سال جاری یعنی ۲۰ مارس ۲۰۱۸، عملیاتی شود.

در نتیجه می توان گفت این شرکت قصد دارد تولید کنسانتره را به ۲ میلیون تن آن هم با راه اندازی و ساخت کارخانه یک میلیون تنی دیگر در یکی از استان های دیگر برساند.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
شناسه مطلب : 13510
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی