تکذیب یک مصاحبه با دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد!
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفتگو با چیلان مصاحبه منتشر شده اخیر باشگاه خبرنگاران جوان با خود را تکذیب کرد.

به گزارش  چیلان ، سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار داشت: بنده در روزهای اخیر هیچ مصاحبه ای با رسانه مذکور نداشته ام و از مطالب مذکور این طور به نظر می آید که مصاحبه منتشر شده احتمالا با یکی از اعضای انجمن سنگ آهن بوده که به اشتباه نام بنده به عنوان مصاحبه شونده قید شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد اضافه کرد: رابطه تجاری بین شرکت های سنگ آهنی و فولادسازان همواره یک رابطه تعاملی بلندمدت با نگاه برد طرفین بوده و این شرکت ها از درجه ای از عقلانیت و پختگی برخوردار هستند که منافع بلندمدت خود را با رویکردهای موقتی و زودگذر خدشه دار نکنند. 

خلیفه سلطانی خاطر نشان کرد: این انجمن ضمن مکاتبه با رسانه مذکور، خواستار توضیحات قانع کننده و اصلاح این اشتباه رسانه ای شده است.

شایان ذکر است مصاحبه ای در تاریخ ۸ مهرماه از قول آقای مهندس خلیفه سلطانی، دبیر انجمن فولاد در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده بود که ادبیات مصاحبه شونده به هیچ عنوان با ادبیات ایشان سنخیت نداشت و مطالب مندرج در این مصاحبه تعجب جامعه فولاد را برانگیخته بود که پیگیری های  چیلان  ارتکاب یک اشتباه رسانه ای از سوی باشگاه خبرنگاران جوان را مشخص کرده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
شناسه مطلب : 14664
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی