مدیر آکادمی فولاد ایران تشریح کرد:جزئیات نخستین دوره آموزشی آکادمی فولاد ایران در سال ۹۷
نخستین دوره آموزشی آکادمی فولاد ایران در سال 97 با عنوان "آسیب شناسی طرح های توسعه واحدهای فولادی با مدل EPC و ارائه راهکارهای لازم" در روزهای 4 تا 6 اردیبهشت در انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می شود. این دوره بخش نخست از مجموعه آموزشی تخصصی " مدیریت طرح های توسعه در صنعت فولاد " است که بخش های دوم و سوم آن در ماه های آتی برگزار می شود.

محمد رضا دانشگر مدیر آکادمی فولاد ایران در گفتگو با  چیلان  در خصوص نخستین دوره این آکادمی در سال ۹۷ گفت: یکی از دوره های آموزشی کاربردی که برای سال جاری در نظر گرفته ایم، دوره تخصصی “مدیریت طرح های توسعه در صنعت فولاد” است که به دلیل گستردگی محتوا و نکات قابل ارائه، در ۳ بخش برگزار می شود.
دانشگر اضافه کرد: بخش نخست از این مجموعه با عنوان” آسیب شناسی طرح های توسعه واحدهای فولادی با مدل EPC و ارائه راهکارهای لازم” در ۳ روز از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه با تدریس آقای دکتر یاحید برگزار می شود.
ضمنا بخش های دوم و سوم این دوره آموزشی تحت عنوان ” انتخاب تکنولوژی مناسب جهت احداث واحدهای فولادی و جانمایی مناسب واحدهای فولاد بر اساس مدل های نرم افزاری” و همچنین ” تشریح مدل های قراردادی در پروژه های فولادی نقش شرکت های مدیریت پیمان(MC) در این پروژه ها” در ماه های آتی برگزار می شود.
مدیر آکادمی فولاد ایران در خصوص مدرک این دوره نیز به  چیلان  گفت: به افرادی که در هر ۳ بخش این دوره شرکت کنند و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های پایان دوره شوند، گواهینامه معتبر مدیریت طرح های توسعه در صنعت فولاد از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعطا می شود. این گواهینامه زمینه ساز احراز صلاحیت برای عقد قرارداد با اشخاص در طرح های توسعه فولاد خواهد بود.
دانشگر در پایان یادآوری کرد: هزینه ثبت نام و حضور در دوره های آموزشی آکادمی فولاد ایران در حداقل سطح در نظر گرفته شده تا برای همه کارشناسان و علاقمندان در دسترس باشد. همچنین برای اعضای اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ۵۰ درصد و برای اعضای وابسته این انجمن ۳۰ درصد تخفیف ویژه لحاظ خواهد شد.
 چیلان ، تنها حامی رسانه ای آکادمی فولاد ایران از علاقمندان به فعالیت در اجرا و مدیریت طرح های فولادی دعوت می کند قبل از تکمیل ظرفیت ۲۵ نفره این دوره، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
شناسه مطلب : 17465
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی