شمارش معکوس برای افتتاح فولادسازی سیرجان ایرانیان
پروژه تولید شمش فولاد بردسیر متعلق به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به پیشرفت فیزیکی 94 درصد رسید و امروز و با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو و مدیرعامل هلدینگ میدکو تست گرم این پروژه آغاز شد و به گفته مدیرعامل میدکو طبق پیش بینی ها کارخانه شمش فولاد ۳۱ شهریور ۹۷ راه اندازی می شود.

به گزارش  چیلان ، رئیس هیئت عامل ایمیدرو صبح امروز یکشنبه ۲۰ خرداد از واحد احیا و فولادسازی یک میلیون تنی بردسیر بازدید کرد.

دکتر مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو با حضور در سایت پروژه و دیدار با علی اصغر پورمند مدیر عامل هلدینگ میدکو،‌ از روند عملیات اجرایی واحد احیا و فولادسازی این مجموعه بازدید کرد.

مجتمع احیای مستقیم و فولاد بردسیر با ظرفیت احیا و فولادسازی یک میلیون تنی در جاده بردسیر کرمان قرار دارد.

واحد احیا مستقیم این مجموعه از سال ۹۳ در مدار تولید قرار دارد و واحد فولادی سازی آن با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی در مرحله راه اندازی گرم است.

بنابر این گزارش، مجموع سرمایه گذاری در این مجموعه فولادی ۱۴۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم است.

پورمند، مدیرعامل میدکو در حاشیه بازدید از این مجتمع گفت: طبق پیش بینی ها کارخانه شمش فولاد ۳۱ شهریور ۹۷ راه اندازی می شود اما این شرکت درصدد ایجاد یک کارخانه آهن اسفنجی دیگر است.

گفتنی است، این پروژه که شامل کارخانه تولید شمش فولاد به ظرفیت یک میلیون تن می باشد متعلق به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان بوده که خود زیر مجموعه هلدینگ میدکو است.

از مجموع ۵ پروژه تعریف شده در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان پروژه های تولید آهن اسفنجی بردسیر، گندله سازی سیرجان، کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن سیرجان و توسعه کنسانتره سنگ آهن زرند افتتاح شده و تنها واحد فولادسازی بردسیر باقی مانده که امروز و در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این مجتمع بر پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی آن تاکید شده است.

6 28

2

تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
شناسه مطلب : 18519
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی