رشد قیمت فولاد فروش مطلوبی را در چادرملو رقم زد
گزارش عملکرد مرداد ماه شرکت معدنی چادرملو بر روی کدال قرار گرفت که نکات مهمی داشت و یکی از آنها فروش 2 هزارو 184 میلیارد تومانی شرکت از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه بود.

به گزارش  چیلان ، در عملکرد مرداد ماه شرکت، ۵۴۰ هزار تن کنسانتره آهن با نرخ ۳۰۸ هزارتومان به ازای هر تن و جمعا به مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان، ۳۸ هزارتن سنگ دانه بندی شده با نرخ ۱۰۶ هزار تومان به ازای هر تن و به مبلغ ۴ میلیارد تومان، ۱۰۹هزار تن گندله هر تن با نرخ ۴۲۹ هزارتومان و به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان، ۸۶ هزارتن فولاد با نرخ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان و به مبلغ ۲۴۹ میلیارد تومان و مقدار کمی آپاتیت به ثبت رسیده است.

از ابتدای سال تا انتهای تیر میانگین نرخ فروش فولاد به ازای هر کیلوگرم، حدود ۲۳۰۰ تومان بوده است در حالی که در مرداد ماه نرخ فروش فولاد با رشد حدود ۲۱ درصدی، به ۲۹۰۰ تومان رسیده است و شرکت در مرداد مبلغ فروش بسیار خوب ۴۶۷ میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است.

به نظر نرخ فروش فولاد در مابقی شرکت های تولیدی همچون فولاد خوزستان هم افزایش یافته گرچه باید منتظر گزارش این شرکت ها بود ولی با توجه به این افزایش نرخ فولاد، نرخ سنگ آهن و گندله که رابطه مستقیم با قیمت فولاد دارند هم افزایش خواهد یافت و احتمالا در ماه های آتی عملکرد جذاب تری در چادرملو و سایر شرکت های گروه سنگ آهن و فولاد خواهیم دید.

2 2 2

2

تاریخ انتشار : ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
شناسه مطلب : 20508
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی