تولید کنسانتره اپال پارسیان سنگان از ظرفیت فراتر رفت
مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان از کسب رکورد طلایی در تولید روزانه کنسانتره به میزان 12640 تن در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری در کارخانه کنسانتره این مجتمع خبر داد.

به گزارش  چیلان ، دکتر کاوه آهنگری، مدیر عامل شرکت اپال پارسیان در این زمینه بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و همت کارکنان شرکت اپال پارسیان، توانستیم در ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری رکورد تولید روزانه کنسانتره را به میزان ۱۲۶۴۰ تن کنسانتره، در کارنامه شرکت ثبت نماییم.

وی با بیان اینکه رکورد مذکور ۳۰ درصد بیش از ظرفیت اسمی کارخانه کنسانتره است، اضافه کرد: تلاش پرسنل بومی منطقه، بهینه‌سازی خط تولید کنسانتره و بومی‌سازی قطعات نقش بسزایی در به ثمر رسیدن این دستاورد بزرگ داشته است.

دکتر آهنگری در پایان ضمن تقدیر از تلاش مثال‌زدنی و همت والای کارکنان در رسیدن به این موفقیت و تبریک به خانواده بزرگ اپال پارسیان، تصریح کرد: بدون شک دستیابی به رکورد تولید روزانه موفقیت بزرگی محسوب می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و پشتکار، همت و تعهد کارکنان، روند افزایش تولید به صورت مستمر ادامه یابد.

نیروی انسانی متخصص و متعهد، عامل افزایش تولید محصول

محمد مسعود سمیعی نژاد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان نیز ضمن تبریک این دستاورد عظیم به همه کارکنان و تلاشگران مجتمع اپال پارسیان سنگان اظهار داشت:

روحیه بالای نیروی انسانی متخصص و متعهد مجتمع اپال پارسیان سنگان و ثبت بالاترین رکوردهای تولید کنسانتره و گندله که در روزهای ابتدایی سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به شعار «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری گردیده، نویدبخش سالی خوب و پر رونق در راستای افزایش تولید محصول در صنعت معدن و فولاد کشور خواهد بود.

بی‌شک تداوم این روند موفقیت‌آمیز و غرورآفرین مستلزم تلاش، همت و تعهد کارکنانی است که همواره می‌کوشند بهترین باشند.

شرکت اپال پارسیان

 

 

2

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
شناسه مطلب : 49436
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی