در شانزدهمین همایش تعالی سازمانی:فولاد خوزستان سازمان سرآمد کشور شد
شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس زرین از شانزدهمین همایش تعالی سازمانی، شرکت سرآمد کشور شد.

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تندیس زرین تعالی سازمانی را روز گذشته (۶ اسفند ۹۷) در آیین شانزدهمین همایش تعالی سازمانی از مسئولان برگزاری این مراسم دریافت کرد.

این گزارش حاکیست، همایش شانزدهمین تعالی سازمانی با حضور مدیران و مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل بنگاه های پیشرو تعالی سازمانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی از سال ۱۳۸۲ در چارچوب برنامه های توسعه کشور و با هدف رقابت پذیری، ارتقا بهره وری و توسعه نظام های مدیریت در شرکت ها و سازمان ها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نظام نامه ای توسط وزیر محترم ابلاغ گردید.

با توجه به اینکه مهم ترین هدف اقتصادی کشور دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه تعالی سازمانی و ارتقا سطح بهره وری است، سازمان مدیریت صنعتی با اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به دنبال کمک به اثبات شایستگی و قابلیت بنگاه ها و سازمان های فعال می باشد که این مهم با حضور ارزیابان و رصد تمامی موارد و جزئیات در شرکت ها و سازمان ها صورت می پذیرد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سوی مدیریت همایش و سازمان مدیریت صنعتی برای حضور در پنل تخصصی دعوت شد؛ وی ضمن تشریح روند رو به رشد این شرکت در مسیر تعالی، تجربیات ارزشمند فولاد خوزستان در سالهای اخیر را در اختیار سایر مدعوین قرار داد.

محمد کشانی با اشاره به اینکه استراتژی فولاد خوزستان به عنوان سازمان سرآمد کشور یک برنامه دراز مدت را شامل می شود، اظهار داشت: تولید فولاد خوزستان تا پایان سال از مرز ۳/۸ میلیون تُن گذر خواهد کرد و از این رقم، ۲/۲ میلیون تن به اقصی نقاط جهان صادر خواهد شد. در سال آینده نیز با حفظ این رقم تولید و با همت و تلاش کارکنان بدنبال تولید ورق های خاص هستیم و با تکمیل زنجیره ارزش خود و تملک فولاد اکسین خوزستان، در کنار محصولات شمش فولاد خام و ساختمانی، ورق های خاص مورد نیاز صنعت نفت و صنایع دفاعی را تولید و همچنین در بازار صادراتی تنوع بیشتر محصول را شاهد خواهیم بود.

در حاشیه این همایش مهران عباس زاده مدیر استراتژی و تعالی فولاد خوزستان بیان داشت: مجموعه فولاد خوزستان از سال ۱۳۸۳ بصورت تخصصی در زمره سازمان های تعالی محور قرار گرفته است و طی تلاش های شبانه روزی کارکنان خود توسط ارزیابان ویژه، مورد ارزیابی قرار گرفته و زمینه های قابل بهبود الگوی تعالی را بر اساس ۹ معیار کلیدی از جمله رهبری، استراتژی و … شناسایی و ارائه نمود.

وی افزود: پروژه های بهبود در مسیر تعالی موجب شد تا شرکت فولاد چابک تر از گذشته در این مسیر گام بردارد و پس از شش سال متوالی کسب تندیس سیمین، اینک در سال ۹۷ مفتخر به دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی در کشور شده است و این نشانگر همت و تلاش کلیه کارکنان در گروه فولاد خوزستان می باشد.

گزارش ها حاکی از آن است، موفقیت شرکت فولاد خوزستان در شانزدهمین همایش تعالی سازمانی بازتاب گسترده ای در محافل و رسانه های جمعی کشور و صنعت بزرگ فولاد داشته است.

2

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
شناسه مطلب : 24029
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی