مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی:حضور حداکثری خانواده فولاد در جشنواره فولاد برای صنایع وابسته ارزشمند است
مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی در مورد جشنواره ملی فولاد گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ابتکار ارزشمندی از سوی انجمن تولید کنندگان فولاد ایران است که با گردهم آوردن بسیاری از بزرگان این صنعت و نیز مطرح کردن موضوعات استراتژیک این صنعت، توانست گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای گفتمانی سازنده و یافتن راهکارهای کارآمد برای مسائل موجود بردارد.

مهندس حسن نوایی، مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی در گفت و گو با  چیلان  اظهار داشت: صنعت فولاد با در بر گرفتن شبکه عظیمی از شرکت هایی با فعالیت های متنوع، زنجیره ارزش وسیعی را به خود اختصاص داده است که علاوه بر اشتغال زایی، ارز آوری و کاهش وابستگی اقتصادی کشور به صادرات نفت خام، صنعتی بسیار استراتژیک در مسیر توسعه پایدار کشور است. بنابراین، وجود رویدادی جامع که ظرفیت حضور حداکثری اعضای این خانواده بزرگ را داشته باشد برای صنعت فولاد و کلیه صنایع وابسته به آن بسیار گرانبها است.

وی ادامه داد: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ابتکار ارزشمندی از سوی انجمن تولید کنندگان فولاد ایران است که با گردهم آوردن بسیاری از بزرگان این صنعت و نیز مطرح کردن موضوعات استراتژیک این صنعت، توانست گامی بزرگ در جهت ایجاد فضای گفتمانی سازنده و یافتن راهکارهای کارآمد برای مسائل موجود بردارد.

نوایی در مورد دستاوردهای نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد سال قبل گفت: در دوره پیشین سخنرانی ها، پنل ها و جلسات سازنده ای برگزار شدند که مدیران این صنعت در طی این نشست ها به دنبال مطرح کردن مسائل موجود این صنعت و یافتن راهکارهایی جامع بودند که مورد توافق کلیه بازیگران این حوزه اقتصادی باشد.

مدیرعامل شرکت گسترش فناوری خوارزمی تصریح کرد: شرکت خوارزمی با برگزاری کارگاه تخصصی در زمینه کاتالیست و مسائل مرتبط با آن، توانست سهم خود را در این تلاش گروهی برای افزایش دانش فنی شرکت کنندگان نسبت به موضوع حساسی همچون کاتالیست های ریفرمینگ احیاء مستقیم که بیشترین حجم تولید محصول میانی صنعت فولاد را در ظرفیت موجود و برنامه های پیش رو به خود اختصاص می دهد، ایفا کند.

نوایی دلیل استقبال بی نظیر از جشنواره ملی فولاد را چنین بیان کرد: دلیل استقبال بی نظیر اعضای خانواده صنعت فولاد از این رویداد نیز همین جامعیت و اثر گذاری بر ابعاد مختلف تولید فولاد کشور بوده است. امیدواریم در دومین جشنواره ملی فولاد کشور، شاهد حضور پر رنگ تر زنجیره ارزش فولاد و مطرح شدن موضوعات چالش برانگیز و مفید برای عبور از سد مشکلات جاری و رسیدن به فردایی بهتر در این صنعت مادر باشیم.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران + جزئیات و ثبت نام

برگزاری ده ها کارگاه آموزشی رایگان در دومین جشنواره ملی فولاد

ساختارهای ۴ گانه بومی سازی در زنجیره فولاد

2

تاریخ انتشار : ۸ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲
شناسه مطلب : 29516
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی