چیلان گزارش می دهد:ابتکار فنی کارگاه تعمیرات فولادسازی فولاد خراسان
با ابتکاری فنی برای اولین بار در مجتمع فولاد خراسان تعمیر و اصلاح فلکسیبل های خرطوم استیل در سایز های مختلف در کارگاه تعمیرات فولادسازی شرکت انجام شد.

 

با ابتکاری فنی  برای اولین بار در مجتمع فولاد خراسان تعمیر و اصلاح فلکسیبل های خرطوم استیل در سایز های مختلف در  کارگاه تعمیرات فولادسازی شرکت انجام شد.

سرپرست کارگاه تعمیرات فولادسازی مجتمع  با بیان این خبر گفت: با همکاری همکاران پرتلاش و مبتکر کارگاه موفق شدیم با استفاده از شیوه ای جدید و جایگزینی تعمیر با تعویض، هزینه خرید فلکسیبل را به اندازه قابل توجهی کاهش دهیم.

غلامعلی قیصری گفت: این قطعه در سایز های مختلف در خط تولید شرکت مصرف بالایی دارد و با توجه به این که در معرض آسیب های ناشی از حرارت و قوس های الکتریکی کوره است، هزینه بالایی برای جایگزینی آن صرف می شود.

وی با تشریح این که این تجهیز معمولا  برای گردش آب استفاده می شود، گفت: یکی از وظایف ما تعمیر قطعات است تا به جای این که همواره با قطعه نو جایگزین شود، قطعات معیوب شده مجدداً تعمیر و به خط تولید بازگردانده شود.

علیرضا حسین آبادی مسئول شیفت کارگاه گفت: همکاران ما در بازدید از یکی از شرکت های مرتبط با فلکسیبل،  از نزدیک با تکنیک و فرایند کار آن ها آشنا شده  و با همت همکاران  و با سعی و خطا و تست توانسیم فرایند را به طور کامل در فولاد خراسان اجرا کنیم.

وی افزود: پیش از این، همه فلکسیبل های معیوب اسقاط و قطعه تازه خریداری شده تعویض می شدند که این موضوع هزینه های زیادی برای شرکت در بر داشت.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
شناسه مطلب : 30458
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی