رشد ۳۲ درصدی درآمد فروش فولاد مبارکه​ در سه ماه نخست سال جاری/​ آخرین آمار تولید فولاد مبارکه
حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: در بخش تولید فولاد خام، فولاد مبارکه در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری توانست یک‌میلیون و ۸۹۶ هزار و ۱۹۱ تن تختال تولید کند که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۱۶.۲ درصدی است. همچنین فروش فولاد مبارکه در سه‌ماهه نخست سال جاری، با رشد ۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش  چیلان ، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: از ابتدای سال جاری و پس از این‌که رهبر معظم انقلاب شعار «جهش تولید» را در دستور کار تولیدکنندگان و صنعتگران کشور قرار دادند، با توجه به اهداف ترسیم‌شده سال ۱۳۹۹ در فولاد مبارکه، همه مدیران و کارکنان شرکت عزم خود را جزم کردند تا همانند سال‌های گذشته راهبرد ایشان را جامه عمل بپوشانند و در شرایط تحریم، شیوع ویروس کرونا و کاهش قیمت جهانی نفت، اقتصاد کشور را یاری کنند.
وی در تشریح کسب این موفقیت‌ها گفت: در بخش تولید فولاد خام، فولاد مبارکه در سه‌ماهه ابتدایی سال، به همت همکاران این حوزه توانست یک‌میلیون و ۸۹۶ هزار و ۱۹۱ تن تختال تولید کند که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (یک‌میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۱۲ تن) حاکی از رشد ۱۶.۲ درصدی است.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به اهمیت تأمین حداکثری انواع محصولات فولادی تخت برای کشور افزود: علاوه‌بر تلاش همکاران ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه، همکاران بلندهمت مجتمع فولاد سبا هم در بهار سال جاری خوش درخشیدند و توانستند در بخش کلاف گرم با ۹ درصد رشد تولید نسبت‌به مدت مشابه سال قبل (۳۴۰ هزار و ۲۶ تن) به رکورد تولید ۳۷۰ هزار و ۶۶۸ تن دست یابند. ضمن این‌که همکاران این مجتمع همچنین در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۳۴۲ تن آهن اسفنجی تولید کردند و توانستند نسبت به مدت مشابه سال قبل (۲ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۴۸۱ تن) رشد ۴.۸ درصدی را به ارمغان آورند.
عظیمیان در بخش دیگری از سخنان خود به میزان درآمد ناشی از فروش محصولات این شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۹ اشاره و تصریح کرد: فروش این شرکت در مدت یادشده با رشد ۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی با تأکید بر افزایش ۳۱ درصدی فروش فولاد مبارکه در خردادماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: میزان فروش در این ماه به بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه به فروش مقداری این شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال جهش تولید اشاره و اضافه کرد: در سه‌ماهه نخست امسال یک‌میلیون و ۲۴۸ هزار تن محصولات گرم، ۳۶۴ هزار تن محصولات سرد، ۷۴ هزار تن انواع محصولات پوشش‌دار و ۲۳۶ هزار تن از دیگر محصولات و درمجموع ۲ میلیون و ۲۲ هزار تن محصولات شرکت به فروش رسیده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه تأکید کرد: به یاری خداوند و باهمت همه مدیران و کارکنان گروه در سال جهش تولید همه اهداف ترسیم‌شده در تولید، اجرای توسعه‌ها و روند روبه‌رشد فناوری گروه فولاد مبارکه محقق خواهد شد و تمامی سهام‌داران و ذی‌نفعان بیش‌ازپیش از دارا بودن سهام شرکت منتفع خواهند شد.

2

تاریخ انتشار : ۷ تیر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰
شناسه مطلب : 31915
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی