مدیر عامل فولاد آتیه خاورمیانه گزارش عملکرد این شرکت را ارائه داد/ توسعه صادرات در شرایط تحریم و کرونا
شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گذاری گردیده، توانسته است در نیمه اول سال 1399 رشد 46 درصدی تولید و فروش را نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت برساند و این افتخار را علی رغم تشدید تحریم ها و با استفاده از توان داخل و تجارب نیروهای متخصص و پرتلاش خود کسب نماید.

به گزارش  چیلان ، همچنین شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ با افزایش بهره وری نیروی انسانی و استفاده از آخرین تکنولوژی روز نورد توانسته است کاهش محسوسی در ضایعات ، مصرف انرژی ( آب ، برق ، گاز ) و همچنین افزایش کیفیت محصولات داشته باشد.

این شرکت در حوزه صادرات نیز با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل توانسته است علاوه بر تثبیت بازارهای قبلی نسبت به توسعه بازارهای خود اقدام نماید.

هدف اصلی شرکت فولاد آتیه خاورمیانه رسیدن به محصولات با ارزش افزوده بالا و همچنین کاهش بهای تمام شده محصول و افزایش کیفیت تولیدات و همچنین تسهیل شرایط فروش و صادرات به منظور امکان رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی می باشد.

افزایش تولید و ۱۲ درصد رشد صادرات علی رغم تشدید تحریم ها و با استفاده از توان داخل و تجارب نیروهای متخصص و پرتلاش مجتمع فولاد آتیه خاورمیانه محقق شده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
شناسه مطلب : 36136
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی