تولید بیش از ۱۳.۹ میلیون تنی گل گهر در نیمه نخست سال جاری/​ رشد ۵۷ درصدی درآمد فروش کگل
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق شد از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۹۴۸ تن انواع محصول تولید کند. کگل در شهریور ماه ۲۱۴۵۶.۳ میلیارد ریال درآمد فروش داشت و درآمد فروش این شرکت در مجموع شش ماهه نخست امسال به ۱۰۰۷۸۳.۴ میلیارد ریال رسید. مجموع درآمد فروش شش ماهه گل گهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق شد از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۹۴۸ تن انواع محصول تولید کند. در این مدت هفت میلیون و ۵۷۰ هزار و ۷۸۸ تن کنسانتره سنگ آهن داخلی، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تن گندله ریزدانه داخلی و ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۴۹۹ تن گندله داخلی در این شرکت تولید شد. دو میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶ تن از مجموع تولیدات یاد شده ۶ ماهه امسال مربوط به آمار شهریورماه این شرکت است.
همچنین تا پایان شهریورماه امسال ۶۹ هزار و ۹۴۷ تن کنسانتره سنگ آهن صادراتی در این شرکت تولید شد.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شهریور ماه ۲۱۴۵۶.۳ میلیارد ریال فروش داشت و درآمد فروش این شرکت در مجموع شش ماهه نخست امسال به ۱۰۰۷۸۳.۴ میلیارد ریال رسید.
فروش شهریور نسبت به ماه قبل ۵۴ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۹۸ درصد افزایش داشته است.
مجموع فروش شش ماهه گل گهر نسبت به مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش است و میانگین فروش شش ماهه نسبت به میانگین دوازده ماهه سال قبل ۵۴ درصد بیشتر است.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۹
شناسه مطلب : 33041
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی