مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب:فرصت استثنایی صادرات محصولات فولادی را دریابیم
ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در حوزه صادرات فولاد وجود دارد با بازاریابی موثر شرکت‌های فولادی و تسهیل و تشویق صادرات توسط دولت می تواند بالفعل شود.

بابک علیزاد شهیر، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در گفت و گو با  چیلان  اظهار داشت: صادرات محصولات فولادی در شرایط جاری از اهمیت بسیار بالایی برای اقتصاد ایران برخوردار است. در این خصوص دو کشور سوریه و عراق، دو بازار بسیار جذاب در همسایگی ایران هستند که فرصت استثنایی برای صنعت فولاد و به طور کلی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و می توانیم به این دو کشور صادرات محصولات فولادی در حجم‌های سنگین داشته باشیم.

وی افزود: تنها برای بازسازی سوریه ۸۰۰ میلیارد دلار باید هزینه شود و بازسازی زیرساخت‌های این کشور، می‌تواند فرصت بزرگی را در اختیار صنعت فولاد ایران قرار دهد و شرکت‌های تولیدکننده محصولات نهایی فولادی می‌توانند در این بازارها حضور فعالی داشته باشند.

به گفته علیزاد شهیر ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در حوزه صادرات فولاد وجود دارد با بازاریابی موثر شرکت‌های فولادی و تسهیل و تشویق صادرات توسط دولت باید بالفعل شود. با توجه به این واقعیات و با هدف بازاریابی برای صادرات بیشتر محصولات فولادی، در صورت لزوم دفتر صادرات در عراق را نیز ایجاد خواهیم کرد.

به گفته این مدیر فولادی، مجتمع فولاد صنعت بناب، مواد اولیه را با هزینه حمل و نقل نسبتاً گران از مناطق مرکزی و شرقی ایران تأمین می‌کند و قاعدتاً محصولات فولادی این شرکت باید از مرزهای غربی کشور صادر شود. لذا ما تمرکز ویژه‌ای بر موضوع صادرات داریم و بازاریابی برای افزایش میزان صادرات در نیمه دوم سال جاری در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۷
شناسه مطلب : 33881
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی