چادرملو تندیس برترین شرکت صنعتی در توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر را دریافت کرد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پنجمین کنفرانس بین المللی و دومین دوره جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر که صبح امروز در محل پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور معاونین وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت و حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو، دبیرکل اتحادیه بین المللی انرژی خورشیدی و معاون دبیرکل آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر برگزار شد، موفق به دریافت تندیس برترین شرکت صنعتی و لوح تقدیر این کنفرانس شد.

چادرملو در پنجمین کنفرانس بین المللی و دومین دوره جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر که صبح امروز در محل پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور معاونین وزرای نیرو و صنعت، معدن و تجارت و حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو، دبیرکل اتحادیه بین المللی انرژی خورشیدی و معاون دبیرکل آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر برگزار شد، موفق به دریافت تندیس برترین شرکت صنعتی و لوح تقدیر این کنفرانس شد.

گفتنی است، این جایزه به پاس تلاشهای تحسین برانگیز مدیران لایق و کارکنان توانمندی است که در عرصه پیشرفت و توسعه کشور با برنامه ریزی و اقدامات حرفه ای در تامین انرژی پاک و حفاظت موثر از محیط زیست بستر ساز توسعه بلند مدت و پایدار ایران می شوند تعلق می گیرد. در لوح تقدیر اهدایی به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح شده است با عنایت به نظر هیات داوران و تائید شورای سیاست گذاری این جشنواره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت تندیس برترین شرکت صنعتی فعال در توسعه نیروگاههای تجدید پذیر دردومین جشنواره جایزه ملی انرژی تجدید پذیر ایران گردیده است.

گفتنی است شرکت چادرملو در حال حاضر کار ساخت نیروگاه خورشیدی با ردیاب تک محوره (single axis tracker) با ظرفیت تولید ۱۰ مگاوات برق در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی خود در شهرستان اردکان را به پایان رسانده است و بزودی به بهره برداری می رساند . این نیروگاه با قابلیت ردیابی خورشید از شرق به غرب ، توان تولید ۳۰ درصد انرژی الکتریکی بیشتر از نیروگاه های خورشیدی ثابت (fix) را داراست.

2

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶
شناسه مطلب : 34009
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی