کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در فولاد غرب آسیا
شرکت فولاد غرب آسیا، در کنار اجرای تعهدات خود در قبال محیط زیست، اقدام به کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت کرد. این شرکت ضمن استفاده از تصفیه پسآب صنعتی برای آبیاری این درختان، حدود ۲۵ درصد آب مصرفی در خطوط تولید را نیز از تصفیه پساب‌های صنعتی می‌گیرد.

۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک نام‌گذاری شده است، این روز فرصتی است مغتنم تا ابعاد مختلف حفاظت از زمین مورد توجه قرار گیرد و زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ نگهداری از محیط زیست فراهم شود. صنایع به‌عنوان یکی از منابع اصلی آلایندگی در طول سال‌های گذشته کوشیده‌اند تا از یک‌سو در مسیر کنترل این آلایندگی‌ها گام بردارند، از سوی دیگر نیز با حفظ اصول توسعه پایدار، دین خود را به زمین ادا کنند.
شرکت فولاد غرب آسیا به‌عنوان یکی از واحدهای فولادی کشور در طول سال‌های اخیر کوشیده است تا ضمن اجرای تعهدات خود به محیط زیست، گامی در این مسیر بردارد. بر همین اساس، اقدام به کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت کرده است. در همین حال ضمن استفاده از تصفیه پسآب صنعتی برای آبیاری این درختان، شایان ذکر است حدود ۲۵درصد آب مصرفی در خطوط تولید نیز از تصفیه پساب‌های صنعتی کمک گرفته است. امید می‌رود این دست اقدامات زمینه احیای زمین را فراهم کند.

2

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
شناسه مطلب : 35232
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی