دو و نیم برابر شدن فروش فولاد خراسان در چهارماه نخست ۱۴۰۰
بررسی های منابع رصدکننده ی بازار محصولات فلزی حاکی است که فروش محصولات «مجتمع فولاد خراسان» با نماد بورسی «فخاس» در ۴ ماه منتهی به تیر ۱۴۰۰ حدود ۴۰۶۹ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

به گزارش  چیلان ، اطلاعات منتشر شده از سوی منابع رسمی بورس کالای ایران، نشان می دهد که حجم معاملات فولاد خراسان در رینگ صنعتی در چهار ماه منتهی به پایان  تیر سال جاری در حالی به رقم حدود ۴۰۶۹ میلیارد تومان رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

شرکت مجتمع فولاد خراسان با دستیابی به رشد ۲۴۱۹میلیارد تومانی در فروش، هدف خود را در راستای  کسب سود بیشتر محقق کرد که این خود نشانه روشنی بر شرایط مطلوب بازار محصولات این مجتمع می باشد.

گفتنی است فروش تیر ماه این مجتمع سال جاری حدود ۹۱۲ میلیارد تومان و میانگین ۳ماهه نرخ فروش داخلی محصولات سبک ساختمانی  ۱۱۹,۸۶۲,۴۶۴ ریال برای هر تن بوده که در تیر ماه به ۱۳۷,۰۷۳,۴۶۷ ریال در هر تن افزایش یافته، شایان ذکراست نرخ فروش محصولات سبک ساختمانی صادراتی نیز از ۱۲۱,۰۵۸,۹۵۳ریال به ۱۴۰,۳۴۱,۱۰۲ریال در هر تن افزایش یافته است.

2

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
شناسه مطلب : 37056
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی