آیین تجلیل از مقام پزشک، در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
در آستانه ولادت حکیم ابوعلی سینا حکیم بزرگ ایرانی، طی آیینی از پزشکان مستقر در واحد اورژانس شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش  چیلان ، در این آیین که با حضور جمعی از مدیران و روسای این مجموعه برگزار شد، مهندس عارفی ضمن تبریک روز پزشک، پزشکان را مایه آرامش چشمهای منتظر و قلب های مضطرب دانست و تصریح کرد: پزشکان با طمانینه و آرامش در راستای کاستن از آلام بیماران گام بر می دارند.

وی نامگذاری روز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا را بعنوان روز پزشک، افتخاری برای ایران اسلامی دانست و افزود: امروز که نام این پزشک سرشناس ایرانی بر تارک دانشگاه های دنیا می درخشد، پزشکان ما نیز در این ایام با سلاح جان به مقابله با ویروس کرونا رفته اند و در مقام‌ انسانیت می درخشند.

محمد عارفی افزود: پزشکان و کادر درمان کشور مان، فرمانده هان بی ادعا و مجاهدان سرفراز جبهه سلامت کشور هستند که در تمامی دوران به ویژه در اپیدمی کرونا بسیار چشمگیر بوده و در این بحران حساس نیز همواره نجات بخش جان انسان ها هستند.

مشاوره اجرایی مجموعه از مردم و بویژه همکاران خویش خواست به پاس ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان، دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور ویژه رعایت کنند تا با کاهش جمعیت مبتلایان، کادر بهداشت و درمان بیش از این خسته نشوند.

در پایان به پزشکان واحد اورژانس شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به رسم یادبود هدایایی بمناسبت روز پزشک، اهدا گردید.

ورق چهارمحال

2

تاریخ انتشار : ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴
شناسه مطلب : 37520
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی