تعهد بزرگ‌ترین فولادساز جنوب کشور به توسعه مستمر؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: گام‌های بزرگ «فخوز» در مسیر توسعه/ اهمیت سه طرح عظیم توسعه‌ای فولاد خوزستان
کلنگ ۳ طرح عظیم توسعه‌ای فولاد خوزستان، شامل طرح احداث ماشین ریخته‌گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی بر زمین زده شد. با راه‌اندازی این ۳ طرح توسعه تا ۳۶ ماه آینده، ۴ هزار شغل جدید ایجاد خواهد شد. فولاد خوزستان به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد کشور، افزایش ظرفیت تولید به ۱۳ میلیون تن را تا افق ۱۴۰۴ در برنامه دارد و این ۳ طرح، حرکت مستمر این شرکت در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش را نشان می‌دهد. ویدئوی چیلان در این مورد را ببینید.

کلنگ ۳ طرح عظیم توسعه‌ای فولاد خوزستان، شامل طرح احداث ماشین ریخته‌گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی بر زمین زده شد. با راه‌اندازی این ۳ طرح توسعه تا ۳۶ ماه آینده، ۴ هزار شغل جدید ایجاد خواهد شد. فولاد خوزستان به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد کشور، افزایش ظرفیت تولید به ۱۳ میلیون تن را تا افق ۱۴۰۴ در برنامه دارد و این ۳ طرح، حرکت مستمر این شرکت در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش را نشان می‌دهد. ویدئوی  چیلان  در این مورد را ببینید:

2

تاریخ انتشار : ۳ مهر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
شناسه مطلب : 38250
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی