در نشست مسئولین قطرویه با مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز مطرح شد: تکمیل زنجیره فولاد موجب توسعه شهرستان نی ریز خواهد شد
 دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع مغرب دوشنبه شب طی جلسه ای با بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش قطرویه دیدار و در جریان مشکلات و محرومیت های مردم این بخش قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، مصطفی پور در این جلسه ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از حضور و توفیق خدمت رسانی به مردم شهرستان نی ریز و منطقه قطرویه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : مهمترین هدف از راه اندازی مجتمع فولاد در این منطقه محرومیت زدایی بوده است و آنچه ما خود را به آن متعهد می دانیم این است که باید بیش از آنچه تا امروز انجام شده است در این مسیر گام برداریم تا در بهره برداری از کارخانجات تسریع شود .

وی با اشاره به برنامه های این مجتمع در بخش مسئولیت های اجتماعی در شهرستان نی ریز افزود : یقین بدانید اراده ما بر این است که تا جایی که امکان دارد از هیچ فعالیتی در این حوزه دریغ ننموده و عدالت را در توزیع این منابع در شهرستان نی ریز رعایت کنیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در خصوص اشتغال زایی و جذب نیرو در این مجتمع گفت : مهمترین راهکار برای رفع بیکاری در منطقه تکمیل پروژه فولاد سازی است تا فرصت های شغلی زیادی برای مردم شهرستان نی ریز ایجاد شود.

نی ریز 1

مصطفی پور بومی بودن و وابسته بودن به خانواده های معزز شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و نیروهای مسلح را پس از تخصص و تجربه، دو شاخصه مهم در بکارگیری نیرو در مجتمع فولاد غدیر عنوان کرد و افزود : راه حل اصلی مشکلات مردم منطقه فقط افزایش فرصت های شغلی خواهد بود ؛ ایجاد اشتغال یعنی رفع بیکاری، رفع بیکاری یعنی ایجاد درآمد، ایجاد درآمد یعنی رفاه اجتماعی و رفاه اجتماعی یعنی امنیت روانی

وی درخصوص تامین آب مورد نیاز مجتمع فولاد غدیر نی ریز اظهار داشت : بررسی هایی به منظور اطلاع از پایداری آب سد چشمه عاشق انجام شده است و به موازات موضوع انتقال آب از خلیج فارس نیز در دست بررسی است . یقین داشته باشید که ما تأمین آب کشاورزی و زندگی مردم را مقدم بر تامین آب کارخانه میدانیم و برای این موضوع راهکارهایی پیش بینی نموده ایم .

نی ریز1

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پایان با اشاره به نقش مجتمع فولاد غدیر نی ریز در توسعه شهرستان نی ریز اظهار داشت: با بررسی وضعیت شهرهای صنعتی کشور و نقش مجتمع های صنعتی در ایجاد رفاه برای مردم می توان یقین داشت تکمیل زنجیره تولید فولاد در نی ریز موجب ایجاد رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی در این شهرستان خواهد شد.

نگاه ویژه به حوزه مسئولیت های اجتماعی در منطقه ، جذب نیروی انسانی ، تامین آب از سد چشمه عاشق و بحث آلایندگی مجتمع فولاد غدیر نی ریز از جمله مهمترین محورهای سخنان مسئولین بخش قطرویه با مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز بود.

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۵
شناسه مطلب : 38901
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی