فولاد خراسان هشتمین آزمون استخدامی خود را برگزار می کند/برنامه ریزی برای جذب ۱۶۷ نفر نیروی انسانی در فولاد خراسان
مجتمع فولاد خراسان با برگزاری هشتمین آزمون استخدامی خود از بدو تاسیس تا کنون، آذرماه امسال اقدام به جذب 167 نفر نیروی انسانی از میان جوانان مستعد و جویای کار نیشابوری خواهد کرد.

 

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، با بیان این که جذب نیروی انسانی در فولاد خراسان بر اساس اصول بی طرفی، عدالت و شایسته گزینی و از طریق برگزاری آزمون صورت می گیرد، افزود: «آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰» مجتمع در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس برنامه‌ریزی شده و ظرف یک ماه آینده برگزار می‌شود.

کسری غفوری افزود: در هشتمین آزمون استخدامی شرکت، برای نخستین بار نیروهای مورد نیاز در همه مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس صرفاً از بین داوطلبان بومی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبر خان انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این که برای نخستین بار در آزمون استخدامی شرکت خانم ها نیز می توانند در برخی رشته ها در آزمون شرکت کنند، تشریح کرد: بانوان محترم در مقطع کارشناسی در رشته های تربیت بدنی، مکانیک، کامپیوتر، حسابداری و مدیریت بازرگانی به کار گرفته خواهند شد، ضمن آن که امسال تمامی مراحل جذب، اعم از آزمون های کتبی، شفاهی و مصاحبه در نیشابور برگزار می شود.

غفوری با اشاره به اهمیت شایسته سالاری در جذب نیروی انسانی برای این شرکت، گفت :مجتمع فولاد خراسان، «شایسته سالاری»، اولویت «جذب جوانان بومی» در شرایط یکسان، «بی‌طرفی» و نیز ایجاد «فرصت برابر و رقابت عادلانه» برای داوطلبان را به ‌عنوان راهبردی ویژه و هم راستا با مسوولیت‌های اجتماعی خود می‌داند.

فریدون صبوریان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت با بیان این که ثبت نام در سامانه http://ksteel.iran-azmoon.ir و اخذ شماره پرونده و ویرایش اطلاعات از ۴ تا ۲۴ آبان ماه انجام می شود، زمان برگزاری آزمون را ۱۱ یا ۱۲ آذر ماه اعلام کرد و افزود: پذیرش نهایی و تشکیل پروندi در ۳۰ بهمن سال جاری اعلام شده و از پذیرفته شدگان نهایی دعوت به کار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در آزمون به روزنامه‌های کثیرالانتشار «خراسان»، «دنیای اقتصاد» و «اطلاعات» روز سه شنبه تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ و نیز نشریات محلی نیشابور مراجعه کنند.

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴
شناسه مطلب : 38906
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی