مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری: شرایط تامین مواد اولیه تسهیل شود
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیار در دیدار با معاون امور صنا‌یع وزارت صمت گفت: شرکت ورق خودرو بزرگ‌ترین تامین‌کننده ورق خودروسازان است و با توجه به لزوم عرضه تمام ورق‌های فولادی در بورس کالا، در حال حاضر با چالش تامین مواد اولیه دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش  چیلان  ، حمید شجاعی در بازدید صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از غرفه این شرکت در نمایشگاه متافو اظهار داشت: شرکت ورق خودرو در حال حاضر ماهانه ۱۵ هزار تن ورق خودرویی برای خودروسازان کشور عرضه می‌کند که ایران خودرو و ساپکو هستند. شرکت ایران خودرو در برنامه سال آینده خود ۲۱۰ هزار تن و سایپا حدود ۶۰ هزار تن اعلام کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین چالش شرکت ورق خودرو، تامین ورق فولادی به عنوان مواد اولیه است. شرکت ما ورق فول‌هارد را به عنوان ماده اولیه از فولاد مبارکه دریافت می‌کند. با این حال شرکت فولاد مبارکه به دلیل اینکه همه محصولات خود را در بورس کالا عرضه می‌کند، در توزیع مواد اولیه محدودیت دارد و ممکن است شرکت ما نتواند مواد اولیه خود را به درستی تامین کند.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با اینکه سهامدار عمده شرکت ما فولاد مبارکه است، اما بنا به مسائلی همچون اجبار عرضه ورق در بورس کالا، تامین مواد اولیه به خوبی انجام نمی‌شود.

صادقی نیارکی در این دیدار اظهار داشت: به زودی دستورالعمل جدیدی برای عرضه ورق در بورس کالا ابلاغ می‌شود که با بررسی صنایع مصرف‌کننده، شرایط تامین مواد اولیه تسهیل می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
شناسه مطلب : 39663
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی