در بهمن ماه 1401 به وقوع پیوست؛درخشش واحد نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران
واحد نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران توانست با همت کارکنان و واحدهای پشتیبان و جانبی خود، در بهمن ماه امسال برنامه های تولید را محقق سازد.

به گزارش  چیلان ،واحد نورد سنگین این شرکت با همت و تلاش پرسنل خود و حمایت واحد‌های پشتیبان و جنبی توانست با تولید ۲۷ سایز مختلف چهارگوش، گرد و تسمه با مجموع تناژ ۲۲۵۰۰ تن گامی دیگر در پیشبرد اهداف سازمان بردارد.

نکته قابل توجه اینکه این موفقیت علی‌رغم وجود پنج شیفت توقف ناخواسته و عمومی کارخانه به دست آمده است.

در بهمن ماه امسال، واحد نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران توانست هزار تن فراتر از برنامه تولید داشته باشد و با تولید ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن محصول، در جهت رشد تولید نقش خود را ایفا کند.

با توجه به عقب افتادگی برنامه سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات قبل و بعد از تعمیرات اساسی، واحد نورد سنگین توانست در بهمن ‌ماه امسال نیز علاوه بر جبران عقب افتادگی خود، دو هزار و ۵۳۹ تن از برنامه سال پیشی بگیرد.

بر اساس این گزارش، در کارخانه نورد سنگین شرکت فولاد آلیاژی ایران میلگرد از قطر ۶۰ تا ۲۰۰ میلی‌متر، چهار گوش و بیلت از ابعاد ۷۵*۷۵ میلی‌متر تا ۲۲۰*۲۲۰ میلی‌متر، تسمه از عرض ۸۰ تا ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت ۱۳ تا ۶۰ میلی‌متر با بهره‌‎گیری از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن تولید می‌‎شوند.

آلیاژی 1

2

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۲
شناسه مطلب : 48287
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی