برگزاری نمایشگاه مجازی نیازهای فناورانه و بومی سازی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران
شركت گروه ملي صنعتي فولاد ايران، در راستای حمايت از توليدكنندگان و سازندگان داخلي، با هدف دسترسی سریع تر، ارزان تر و با کیفیت تر به قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک خود اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی و فناورانه نموده است.

به گزارش  چیلان ، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی، با هدف دسترسی سریع تر، ارزان تر و با کیفیت تر به قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک خود اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی و فناورانه نموده است.

بدین منظور از کلیه شرکتهای تحقیقاتی، دانش بنیان و سازندگان داخلی واجد شرایط دعوت می گردد تا در این نمایشگاه مجازی حضور یافته و با توجه به دسته بندی تخصصی قطعات و تجهیزات موجود، مطابق با مدارک و فرمهای موردنیاز اعلام آمادگی نمایند.

کالاهای استراتژیک، کالاهایی با اهمیت و پیچیدگی زیاد هستند. این کالاها برای شرکت حیاتی بوده و باید ارزیابی حقیقی از قدرت عرضه کننده و سازنده به عمل آورد. پیش بینی بازار و برنامه ریزی روابط بلند مدت با عرضه کننده و تصمیم گیری در مورد ساخت محصول طبق یک فرایند از ویژگی های این کالاها است.

بمنظور مدیریت ریسک های بومی سازی، کلیه اقدامات نمونه سازی هر یک از قلم کالاها طبق ضوابط مشخصی تعریف و دنبال خواهد شد. یعنی فرآیند اقدامات از مراحل ابتدایی تا نمونه­ عملیاتی و صنعتی (یا خرید آزمایشی)،  تعیین دقیق استانداردها، گواهی نامه ها و الزامات موردنیاز بهره بردار، بر اساس یک رویه و مدل همکاری مشخص و مورد تایید طرفین خواهد بود.

امید است این نمایشگاه مجازی بتواند سبب داخلی سازی کلیه قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران باشد و بستر رشد و شکوفایی سایر شرکتها و سازندگان داخلی را نیز فراهم آورد.

 نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران:
yun.ir/INSIG_Localization

 نیازهای بومی سازی- دسته مکانیک:
yun.ir/INSIG_Localization_Mechanical

 نیازهای بومی سازی- دسته هیدرولیک و پنوماتیک:
yun.ir/INSIG_Localization_Hydraulic

 نیازهای بومی سازی- دسته برق:
yun.ir/INSIG_Localization_Electrical

 نیازهای بومی سازی- دسته الکترونیک، ابزار دقیق و اتوماسیون:
yun.ir/INSIG_Localization_Automation

 نیازهای بومی سازی- دسته تجهیزات و مواد نسوز:
yun.ir/INSIG_Localization_Refractory

نیازهای بومی سازی- دسته مواد اولیه، افزودنی و شیمیایی:
yun.ir/INSIG_Localization_RawMaterial

واحد تحقیق و توسعه ، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران
۰۶۱۳۳۱۴۲۴۹۰
۰۶۱۳۳۱۴۲۴۴۶

از کلیه شرکتهای دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی دعوت بعمل می آید از نمایشگاه مجازی نیازهای فناورانه و بومی سازی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران دیدن فرمایند.

نمایشگاه مجازی
نمایشگاه مجازی 1

2

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵
شناسه مطلب : 40823
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی