آیین حمایت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از قهرمانان کشتی فرنگی خوزستان برگزار شد
عصر یکشنبه یکم مردادماه، آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.

به گزارش  چیلان ،در این مراسم که با تلاوت کلام الله مجید و سرود ملی آغاز گردید، ابتدا دکتر بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در سخنانی به روند اجرای این اقدام ارزشمند از سوی گروه ملی صنعتی فولاد ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد حمایت‌های دکتر علی محمدی و گروه ملی از قهرمانان کشتی بعنوان الگویی برای سایر مجموعه های صنعتی و اقتصادی استان و کشور مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه علیرضا رضایی قهرمان نامدار کشتی ایران، سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، دکتر نبوتی فرماندار شهرستان ایذه، ممتازان از پیشکسوتان پر افتخار کشتی استان نیز این اقدام مجموعه گروه ملی و دکتر محمدی را از آرزوهای دیرین در راستای تقویت بنیان ورزش قهرمانی برای افتخار آفرینی در عرصه های جهانی و المپیک توصیف و آن را بسیار حائز اهمیت عنوان کردند و از کشتی گیران به عنوان سرمایه های اصلی ورزش استان و کشور، موفقیت در آوردگاه‌های بین المللی و شادی دل مردم کشور عزیزمان را خواستار شدند.

در ادامه این مراسم که با طنین خاطره انگیز گوینده نام آشنای ورزش کشتی یعنی هادی عامل بعنوان مجری همراه بود، نوبت به سخنرانی دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران رسید و ایشان ضمن خیرمقدم به مهمانان ابتدا گزارشی از وضعیت شرکت ارائه و سپس مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود را از دکتر نجار زاده مدیرعامل بانک ملی ایران بعنوان حامی اصلی این اقدام ابراز کرد.

وی همچنین از اقدامات دکتر بنی تمیم به جهت حمایت و هم فکری در انجام این پروژه تقدیر و ضمن آرزوی موفقیت و کسب مدال های رنگارنگ، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد تاسیس مدرسه و باشگاه کشتی توسط گروه ملی باشیم.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران 2

همچنین سعید عبدولی کشتی گیر پرافتخار کشورمان، در سخنان کوتاهی به نمایندگی از اعضای تیم، حمایت های انجام شده توسط گروه‌ ملی را بسیار ارزشمند توصیف و اطمینان داد این کشتی‌ گیران با تمام توان برای کسب موفقیت های جهانی گام بردارند.

شایان ذکر است نفرات جذب شده توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران، امین میرزازاده، سعید کریمی زاده، پویادادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن نژاد، علی احمدی وفا و پارسا نظری می باشند که همگی خوزستانی و عموماًُ اهل شهرهای اندیمشک، ایذه، گتوند، بهبهان و رامهرمز می باشند.

پایان بخش این برنامه امضای قرارداد کشتی گیران و همچنین اهدای لوح تقدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به دکتر علی محمدی، علیرضا رضایی، عبدالرسول ممتازان و هادی عامل بهمراه عکس یادگاری بود.

2

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶
شناسه مطلب : 52067
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی