ورق خودرو در میان شرکت‌های شاخص استان چهارمحال و بختیاری
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری لوح تقدیر و تندیس رکورد دار تولید و فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی را دریافت نمود.

به گزارش  چیلان ، آیین تکریم صنعت کاران و معدن کاران برجسته استان در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
مراسم تکریم و تجلیل از بزرگان صنعت و معدن استان باهمت خانه صنعت،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی و نیز سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از فعالین برجسته این حوزه تقدیر شد.
این آیین با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت کشور،نماینده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی،استاندارو معاون امور اقتصادی ، جمعی از مدیران کل ونیز فعالین برجسته بخش خصوصی استان برگزار شد.
در ابتدا سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت کشور برلزوم حمایت هرچه بیشتر دولت از بخش خصوصی تاکید نمود و تقویت این ارتباط را کلید و رمز شکوفایی و توسعه استان عنوان نمود.
سپس راستینه نماینده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از نقش بنگاه داری و عدم حمایت موثر بانک ها از بخش کسب و کار انتقاد کرد و افزود:به فرموده مقام معظم رهبری بانک ها می بایست به تقویت نقش تسهیل گری در امور کسب و کار بپردازند و این امر را رسالت و وظیفه اصلی خود بدانند.
حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تاکید بر اراده و عزم جدی دولت برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی خاطر نشان کرد:می بایست با ترویج رو حیه ایثار با مقاومت و ایستادگی برمشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی فائق آمده و تلاش کنیم استان چهارمحال و بختیاری را به کم ترین نرخ بیکاری و محرومیت برسانیم.
در پایان ازشرکت های شاخص استان از جمله شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.
گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دو بخش رکورد داران تولید و نیز شرکت های شاخص در حوزه مسئولیت اجتماعی حائز رتبه برتر شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱
شناسه مطلب : 41986
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی