فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت/ نمایی از ارزندگی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین + پرتفوی بورسی و غیربورسی تاصیکو
بی‌شک بازار بورس در حال حاضر ارزنده‌ترین بازار موجود در ایران است. با توجه به حبابی بودن بازارهایی نظیر مسکن، در بازار بورس در حال حاضر، فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت وجود دارد. نمادهای فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی از جمله ارزنده‌ترین نمادهای بازار سهام هستند. یکی از نمادهای ارزنده بازار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بازدهی حدوداً ۳۰ درصدی برای سهامداران آن داشته و با این وجود در حال حاضر با حدود ۵۰ درصد NAV در حال معامله است.

به گزارش  چیلان ، بی‌شک بازار بورس در حال حاضر ارزنده‌ترین بازار موجود در ایران است. با توجه به حبابی بودن بازارهایی نظیر مسکن، در بازار بورس در حال حاضر، فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت وجود دارد. نمادهای فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی از جمله ارزنده‌ترین نمادهای بازار سهام هستند. یکی از نمادهای ارزنده بازار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بازدهی حدوداً ۳۰ درصدی برای سهامداران آن داشته و با این وجود در حال حاضر با حدود ۵۰ درصد NAV در حال معامله است.

تاصیکو سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند و پربازده‌ای در حوزه فلزات اساسی، استخراج کانه‌های فلزی، استخراج زغال‌سنگ، محصولات شیمیایی، تجارت عمده‌فروشی، کاشی و سرامیک و غیره انجام داده است که چشم‌انداز روشنی در مقابل این شرکت قرار داده است.

تاصیکو در پرتفوی بورسی خود، شرکت‌های ارزشمندی همچون فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، هلدینگ توسعه معادن و فلزات، مس شهید باهنر، زغال سنگ پروده طبس، هلدینگ توکا فولاد، صنایع خاک چینی ایران، معدنی املاح ایران، فرآورده های نسوز ایران و … دارد.

ترکیب پرتفوی بورسی تاصیکو در پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ را ببینید:

1 341

تاصیکو در پرتفوی غیربورسی خود نیز دارایی‌های بسیار ارزشمندی همچون شرکت‌های فولاد اکسین خوزستان، کارخانه‌های لوله سازی اهواز، توسعه معادن طلای کردستان، توسعه معادن پارس تامین، و غیره دارد.

ترکیب پرتفوی غیربورسی تاصیکو در پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ را ببینید:

2 357

شرکت‌هایی که تاصیکو سهامدار آن‌ها محسوب می‌شود، طرح‌های توسعه بزرگ و پربازده‌ای در حوزه معدن و صنایع معدنی در دست اجرا دارند و این امر باعث شده تا این شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌ای درخشان در مقابل خود داشته باشد.

 

 

2

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
شناسه مطلب : 42808
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی