استقبال گسترده از غرفه فولاد غدیر نی‌ریز در نمایشگاه کیش
غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز درنمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش با استقبال گسترده مسئولان، مدیران و مراجعان روبرو شد.

به گزارش  چیلان ،نمایشگاه فولاد کیش که از روز ۱۰ آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده شاهد حضور بیش از ۴۰۰ شرکت در عرصه‌های معدن، آهن و فولاد بود که در این میان غرفه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با ارائه دستاوردها و برنامه‌های در دست اجرا خود با استقبال گسترده مراجعان و شرکت کنندگان در نمایشگاه روبرو شد.

در روزهای برگزاری این نمایشگاه بیش از ۶۰ نشست کاری از سوی مدیرعامل و معاونین بازرگانی و بهره برداری و مدیران اجرایی، پروژه‌ها و واحدهای مختلف فولاد غدیر نی‌ریز برگزار گردید
معاونین وزارت صمت ، معاون سازمان بورس کالا، مدیران عامل شرکت‌های سنگ آهن مرکزی، فولاد میانه، فولاد سنگان، فولاد سناباد، نایب رییس هیات مدیره شرکت گهرزمین، مدیرعامل شرکت ملی فولاد و جمع کثیری از مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز با حضور در غرفه شرکت فولاد غدیر نی ریز مذاکراتی در خصوص موضوعات معادن و فولاد کشور داشتند .
همچنین امضای تفاهم‌نامه همکاری ۴ جانبه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با شرکت‌های اکتشاف و معادن و صنایع غدیر، سنگ آهن مرکزی و فولاد غدیر ایرانیان با حضور اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری غدیر یکی از مهمترین رخدادهای این نماشگاه بشمار می آید.
دکتر محمد جواد حاجی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت و عضو شورای عالی معادن نیز با حضور در غرفه مجتمع فولاد غدیر نی ریز با مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز دیدار و گفتگو کردند .
مذاکره هیات حاضر با شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان تجهیزات داخلی صنعت فولاد، دیدارهای متعدد با تجار و فعالان این عرصه تنها بخشی از برنامه‌های دو روز اول نمایشگاه فولاد کیش بود.
حضور دکتر محسن مصطفی‌پور مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز در مصاحبه با رسانه‌های تخصصی نظیر اکو ایران، معدن نیوز و تعدادی دیگر ازرسانه‌ها بخش دیگری از برنامه‌های اجرا شده در نمایشگاه فولاد کیش بود.
نمایشگاه فولاد کیش از روز ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
شناسه مطلب : 44964
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی