مدیرعامل فولاد تاراز عنوان کرد: سه گام توسعه در فولاد تاراز / دستورالعمل‌های صادراتی نیازمند اصلاحیه جدی و فوری است / اقدامات تاراز در حوزه تامین برق و بازچرخانی آب
دکتر فروتن، مدیرعامل فولاد تاراز با حضور در غرفه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و در گفت‌وگو با چیلان از سه گام توسعه در فولاد تاراز را تشریح کرد و گفت:فاز اول توسعه واحد نوردی در کمتر از یک‌ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و گام دوم توسعه که بهره‌برداری از واحد نورد سرد است نیز در ۵ ماه آینده محقق می‌شود. مدیرعامل فولاد تاراز، اسیدشویی ۵۰۰ هزار تنی است که در پایان ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

به گزارش  چیلان ، دکتر فروتن، مدیرعامل فولاد تاراز با حضور در غرفه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و در گفت‌وگو با  چیلان  از سه گام توسعه در فولاد تاراز را تشریح کرد و گفت:فاز اول توسعه واحد نوردی در کمتر از یک‌ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و گام دوم توسعه که بهره‌برداری از واحد نورد سرد است نیز در ۵ ماه آینده محقق می‌شود. فاز سوم توسعه فولاد تاراز، اسیدشویی ۵۰۰ هزار تنی است که در پایان ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

افت قیمت‌ها در بازار داخلی و وضعیت بازار و فروش داخلی و خارجی به گونه‌ای است که نیازمند رفع موانع صادراتی هستیم چراکه دستورالعمل‌های صادراتی شرایط رو برای تولیدکننده بسیار دشوار کرده و نیازمند اصلاحیه جدی و فوری است.

وی در خصوص فوریت و برنامه‌ریزی برای رفع چالش انرژی در صنعت فولاد گفت: بااینکه نباید ایجاد زیرساخت برعهده تولیدکننده باشد ولی الان این چالش بر همه فولادسازان تحمیل شده و در شرایط بحران ناگریزیم به این حوزه ورود کنیم.

فولاد تاراز، طبق سیاست‌های فولاد مبارکه، اقدامات خوبی در حوزه برق و بازچرخانی آب دارد و برنامه‌هایی دیگری نیز برای تامین زیرساخت‌های انرژی و ایجاد نیروگاه‌های خودتامین داریم که جزئیات آن در #همایش_تخصصی_انرژی_در_صنعت_فولاد ارائه می‌شود.

2

تاریخ انتشار : ۹ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
شناسه مطلب : 45700
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی