اختصاصی چیلانتمرکز فولاد تاراز بر تولید و صادرات ورق گالواتاراز
فولاد تاراز با استراتژی تمرکز بر نوآوری و ایجاد تمایز در محصول در سال 1402 موفق به تولید بیش از 1500 تن محصول نوآورانه گالواتاراز شد.

به گزارش  چیلان ، داوود فروتن، مدیرعامل فولاد تاراز گفت: فولاد تاراز به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه در کشور که از ابتدای فعالیت تاکنون بیش از یک میلیون تن محصول را به  بازار فولاد کشور عرضه کرده است، در راستای تقویت برند تجاری و تمرکز بر نوآوری در محصولات، با استفاده از آخرین دستاوردهای فناورانه یک شرکت ایتالیایی و اعمال پوشش‌های خاص و انحصاری بر روی محصولات گالوانیزه، به‌عنوان تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه با پوشش رنگین ارگانیک در ایران (Toc)، اقدام به تولید این محصول با نام تجاری گالواتاراز نموده است.

عرضه گالواتاراز با شرایط ویژه در بورس کالا

مدیرعامل فولاد تاراز خبر داد: خوشبختانه اقدامات لازم جهت عرضه گالواتاراز  در بورس کالای ایران  نیز فراهم شده و برنامه عرضه اولیه با شرایط ویژه ای طراحی شده که امیدواریم مورد استقبال مصرف کنندگان محترم قرار گیرد و این محصول به طور مداوم  طی هفته های آتی علاوه بر عرضه های معمول در بورس، توسط مراکز توزیعی و شرکای کسب و کار و توزیع کنندگان عمده محصولات فولادی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

مزیت گالواتاراز نسبت به ورق گالوانیزه عادی

به گفته مدیرعامل فولاد تاراز، این محصول نسبت به ورق گالوانیزه عادی مزایای بسیار قابل توجهی دارد که ارزش افزوده خوبی برای مصرف کنندگان به دنبال خواهد داشت. از جمله این مزیت ها عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا نسبت به شوره تا بیش از پنج برابر به نسبت ورق گالوانیزه عادی
  • دارای پوشش رنگین در رنگ‌های متنوع که برای کاربردهای دکوراتیو نیز قابل استفاده است
  • دارای خاصیت ضد اثر انگشت
  • قابلیت فرم دهی بهتر به دلیل خاصیت خود روانکاری و امکان حذف روغن در فرآیند کشش

وی ابراز امیدواری کرد تا با عرضه این محصول نوآورانه به صورت عمده و از طریق بورس کالای ایران، بخش عمده‌ نیاز صنایع داخلی به خوبی برآورده شود.

 

 

2

تاریخ انتشار : ۷ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
شناسه مطلب : 54621
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی