تلاش برای مدیریت چالش تامین مواد اولیه و انرژی در زنجیره فولاد
مهندس جهاندار شکری، مدیرعامل ذوب آهن بیستون و عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به چالش تامین پایدار مواد اولیه و انرژی در زنجیره فولاد گفت:انجمن تولیدکنندکان فولاد به دنبال تامین پایدار مواد اولیه کارخانجات فولادی ازجمله واحدهای ذوب القایی است و در این زمینه رایزنی‌ها و اقدامات متعددی در راستای حل این مشکل صورت گرفته است و هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش  چیلان ، مهندس جهاندار شکری، مدیرعامل ذوب آهن بیستون و عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به چالش تامین پایدار مواد اولیه و انرژی در زنجیره فولاد گفت:انجمن تولیدکنندکان فولاد به دنبال تامین پایدار مواد اولیه کارخانجات فولادی ازجمله واحدهای ذوب القایی است و در این زمینه رایزنی‌ها و اقدامات متعددی در راستای حل این مشکل صورت گرفته است و هم‌چنان ادامه دارد.

به گفته این عضو هیات مدیره انجمن فولاد، مشکل تامین انرژی (برق صنایع فولادی) با توجه به جلساتی که با وزارتین صمت و نیرو داشتیم تا حدی در امسال بهتر مدیریت شد.

تامین مواد اولیه صنایع ذوب و ریخته‌گری با چالش گاز واحدهای احیا جدی است و سعی داریم در #همایش_تخصصی_انرژی_در_صنعت_فولاد این چالش و راهکارهای این حوزه را به صورت تخصصی و در فضایی تعاملی طرح و پیگیری کنیم.

شکری 1

2

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۸
شناسه مطلب : 45719
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی