رویدادی در جهت هم‌افزایی دولت و تشکل‌ها برای رفع چالش انرژی در زنجیره معدن و فولاد:ویژه نامه اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد
در اولین همایش تخصصی"انرژی در صنعت فولاد" وزارتخانه های صمت، نفت و نیرو در کنار ایمیدرو، شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق و انجمن تولیدکنندگان فولاد به همراه مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و همچنین تشکل‌ها و فعالان حوزه انرژی مشارکت دارند.

به گزارش  چیلان ، این همایش در ادامه دو سمینار تخصصی برگزار شده در سال گذشته با موضوع چالش برق و گاز در زنجیره فولاد و با هدف ارائه راهکارهایی برای رفع چالش انرژی در این زنجیره و همچنین اقدامات و برنامه‌های انجام شده در تامین گاز، برق و آب مورد نیاز صنعت فولاد و زیر نظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می‌شود.

سخنرانی مدیران‌عامل سه فولادساز بزرگ در همایش انرژی در صنعت فولاد

دکتر محمد یاسر طیب‌نیا مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد)، دکتر امین ابراهیمی مدیر عامل فولاد خوزستان (#فخوز) و دکتر کسری غفوری مدیر عامل فولاد خراسان (#فخاس) از سخنرانان کلیدی اولین همایش انرژی در صنعت فولاد هستند.

معاونین وزارتخانه‌های صمت، نفت و نیرو در کنار رئیس انجمن فولاد و مدیران شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق و ایمیدرو نیز از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

 

 

۲۸ آذرماه ۱۴۰۱- تهران

محورهای همایش را در پوستر زیر ملاحظه کنید.

 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق تماس با دبیرخانه همایش:

▫️تلفن: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱ (۰۲۱) داخلی ۴
▫️موبایل: ۰۹۱۰۹۱۸۰۸۳۳
▫️تلگرام:@steeltribune

پوستر همایش

2

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
شناسه مطلب : 44887
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی