مدیرعامل ایریسا به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این شرکت عنوان کرد:پلتفرم کارخانه هوشمند / افزایش رضایت و وفاداری مشتریان اولویت اصلی ایریسا
مهندس اکبر گل بو، مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا) طی یادداشتی به «چیلان» به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این شرکت به برنامه‌ها و موفقیت‌های ایریسا همانند پلتفرم کارخانه هوشمند اشاره کرد و گفت: افزایش رضایت و وفاداری مشتریان اولویت اصلی ایریسا است.  

به گزارش  چیلان ، مهندس اکبر گل بو، مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا) طی یادداشتی به « چیلان » به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این شرکت به برنامه‌ها و موفقیت‌های ایریسا همانند پلتفرم کارخانه هوشمند اشاره کرد و گفت: افزایش رضایت و وفاداری مشتریان اولویت اصلی ایریسا است.

امسال در حالی سی امین سالگرد تاسیس شرکت ایریسا را پاس می‌داریم که در طول این سه دهه، به لطف و فضل‌الهی، گام‌های بلند و بنیادین در پیشبرد اهداف شرکت با تلاش‌های مستمر، مسئولیت پذیری و کار تیمی با تکیه برتوان متخصصین دلسوز رقم خورده است تا این شرکت در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، شبکه و زیرساخت و تحول دیجیتال به رشد و توسعه هر چه بهتر صنعت کشور کمک کند و ارزش آفرینی‌هایی همچون افزایش ظرفیت، کاهش زمان توقفات، افزایش کیفیت محصولات، مدیریت بهینه انرژی، کاهش ضایعات، صرفه جویی ارزی، کاهش بهای تمام شده محصولات، یکپارچگی خدمات، پشتیبانی کامل فرآیندها و تقویت زیرساخت‌های مدیریتی را به ارمغان آورد.

بی‌شک ایریسا کسب و حفظ این جایگاه ممتاز ۳۰ سال فعالیت در صنعت کشور را مدیون زحمات تمامی مدیران و کارشناسان دلسوز و زحمتکشی بوده است که در این مدت، روند رشد و بالندگی شرکت را تا این مرحله بر دوش کشیده‌اند. این تلاش ها شرکت ایریسا را به شرکتی بزرگ و خوشنام در عرصه صنعت فناوری اطلاعات تبدیل نموده است و بحمدالله با بیش از ۶۰ مشتری بزرگ صنعتی و غیرصنعتی و حضور در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور و ده‌ها افتخار ملی، به عنوان یک شرکت معتبر ملی شناخته شده است.

امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، ضمن تحقق تمامی اهداف و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده به ویژه “افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شرکت”، گام بزرگ دیگری در جهت رشد و تعالی شرکت و کارکنان تلاشگر آن برداریم.

 

“پلتفرم کارخانه هوشمند” شرکت ایریسا، یک محصول دانش بنیان

ایریسا فریم به مثابه‌ دریچه‌ای واحد به داده و سرویس‌های کارخانه‌، امکان تحقق دریاچه داده و دسترس‌پذیری داده و سرویس‌های کارخانه بر اساس خط‌مشی‌ها و ملاحظات مصوب گروه حاکمیت داده را تسهیل می‌کند. هم‌چنین با فراهم‌‌کردن زیرساخت لازم برای فناوری‌های نوین و نوظهور همچون هوش‌مصنوعی، کلان‌داده و اینترنت اشیاء، راه را برای حرکت به سوی معماری انقلاب صنعتی چهارم (Industry 4.0) و استقرار راه‌کارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر آن هموار می‌سازد.

با محصول ایریسا فریم در پی آنیم تا با رویکردی هم‌افزا و تمهید زیست‌بومی مدرن و هم‌ساز با فناوری‌های نوین از کسب و کارهای دیجیتال، پشتیبانی کنیم و با دسترس‌پذیرکردن داده‌های یکی از صنایع کلان کشور، تسهیل‌گر حرکت پیش‌رونده‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان و جامعه‌ی دانشگاهی کشور باشیم.

اجرای موفقیت آمیز نوسازی سیستم های واحد گالوانیزه نورد سرد فولاد مبارکه توسط ایریسا

مسعود ضیایی،رئیس توسعه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه ازاجرای موفقیت آمیز نوسازی سیستم های اتوماسیون و درایوهای الکتریکی واحد گالوانیزه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با سیستمهای پیشرفته و به روز خبر داد و گفت : این پروژه علاوه بر بهره گیری از توانمندی کارشناسان شرکت ایریسا ، صرفه جویی قابل توجهی را برای شرکت به همراه داشت.

هومان تصدیقی، مدیر اجرای این پروژه نیز یادآور شد: انعقاد قرارداد این پروژه با ۳۰ درصد مبلغ پیشنهادی شرکت های خارجی انجام شده که نقطه درخشان دیگری بر کارنامه توانمندی و عملکرد ایریسا افزوده است.

توسعه همکاری‌ها و تبادل تجربیات شرکت ایریسا با شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات روسیه

به گزارش  چیلان  به نقل از روابط عمومی شرکت ایریسا، ۱۸ شرکت فعال و برجسته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به روسیه سفر کردند. اکبر گل‌بو، مدیرعامل شرکت بین‌المللی ایریسا در این سفر به همراه شرکت‌هایی مانند ریتون، ایرانسل، همراه اول، فناپ و سایر شرکت های این حوزه، دستاوردها و جلساتی به اتفاق وزیران ارتباطات ایران و روسیه داشتند. شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات ایرانی، قرار است محصولات دانش‌بنیان و نرم‌افزار خود را به روسیه و حوزه اوراسیا صادر کنند.

مدیرعامل شرکت ایریسا نیز در این سفر با شرکت‌های PROTEI(فعال در زمینه شبکه‌های ارتباطی نسل جدید)، ROSATOM (فعال در زمینه شهر هوشمند)، ZYFRA (فعال در زمینه پلتفرم کارخانه هوشمند) و SEVERSTAHL (یکی از بزرگترین فولادسازی‌های روسیه) نشست‌هایی را با هدف همکاری‌های دوجانبه برگزار کرد.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
شناسه مطلب : 46048
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی