مدیر عامل فولادمبارکه در حاشیه بازدید از شرکت ایریسا:توسعه سرمایه انسانی و نوآوری باید در اولویت شرکت ایریسا قرار گیرد
محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل فولادمبارکه در حاشیه بازدید از شرکت ایریسا گفت:این شرکت در تحقق ماموریت محوری فولاد مبارکه و شعار خلق آینده‌ای بهتر نقش بسزایی دارد، با توجه به همه پیشرفت‌ها و توسعه‌هایی که در این شرکت صورت گرفته باید توسعه سرمایه انسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که هر اتفاقی در مجموعه ایریسا وابسته به سرمایه انسانی است.

به گزارش  چیلان ، محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل فولادمبارکه در حاشیه بازدید از شرکت ایریسا گفت:این شرکت در تحقق ماموریت محوری فولاد مبارکه و شعار خلق آینده‌ای بهتر نقش بسزایی دارد، با توجه به همه پیشرفت‌ها و توسعه‌هایی که در این شرکت صورت گرفته باید توسعه سرمایه انسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که هر اتفاقی در مجموعه ایریسا وابسته به سرمایه انسانی است.

وی گفت: در واقع هر اقدام و ساختاری در این مجموعه باید با اولویت توسعه سرمایه‌انسانی و نگهداشت آن رخ دهد زیرا یک موضوع محوری است.

وی ادامه داد: حتی برای حفظ شرایط در فولاد مبارکه نیز به نوآوری الزام داریم و برای تحقق شعار و خلق آینده بهتر در راستای توسعه و پیشرفت صنعت فولاد و کشور و همچنین افزایش درآمدها قطعا باید به این حوزه به طور جدی توجه شود و در کسب و کار این مجموعه، نوآوری اولویت شماره یک است.

وی افزود: تحقیق و توسعه از دیگر مواردی است که باید به آن نگاه ویژه داشت و شرکت‌هایی مانند ایریسا باید بخش اصلی درآمد خود را در مسیر تحقیق و توسعه قرار دهند و اگر در این حوزه سرمایه‌گذاری نشود عقب می‌مانیم.

طیب نیا گفت: در موضوع امنیت هرچند فعالیت‌های نوآورانه انجام شده اما تا چند سال آینده همچنان نیاز به تحقیق و توسعه در این حوزه وجود دارد. انتظار می رود سازوکارهایی در نظر گرفته شود تا نخبگان بین‌المللی و فعال در شرکت‌های بزرگ بین المللی جذب و امکان سرعت بخشیدن به توسعه فراهم شود.

مدیر عامل فولادمبارکه گفت: هوشمندسازی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا نیز از دیگر مباحثی است که باید توسط این شرکت دنبال شود و در کنار آن حوزه «امنیت» هم به عنوان یک کسب و کار مهم و با اهمیت است که باید امروزه روی آن تمرکز و نگاه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: به دلیل جایگاه فولادمبارکه و جنگ نرم، دشمن در وهله اول از طریق جنگ سایبری و در عرصه فناوری اطلاعات حمله می‌کند که شرکت ایریسا باید خط مقدم را در این حوزه حفظ کند.

وی در پایان گفت: برای توسعه این مجموعه و کسب درآمد و انتقال دانش به ایران نیاز داریم که این حوزه گسترش یابد و “ایریسا پرایم” مدل مناسبی برای آن می تواند باشد که کشورهای همسایه نیز بستری برای این فعالیت و کسب درآمد ارزی خواهند بود.

مبارکه

2

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۱
شناسه مطلب : 58087
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی