کسب تندیس برنزین سطح سه زبدگی دیجیتال توسط فولاد هرمزگان
در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس و ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، شرکت فولاد هرمزگان موفق به کسب تندیس برنزین سطح سه شد.

به گزارش  چیلان ،در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس و ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌‌های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال و با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه و معرفی شرکت‌های برتر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم تندیس برنزین سطح سه زبدگی دیجیتال به شرکت فولاد هرمزگان به دلیل حرکت به سمت تحول دیجیتال و اقدامات صورت گرفته تعلق یافت.

ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌‌های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال برگزار شد. این ارزیابی می‌کوشد، علاوه بر تقویت فضای رقابت دیجیتال کسب‌وکارها، به ایجاد زمینه‌‌های مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این حوزه بپردازد. این رویداد، در سه محور تخصصی زبدگی دیجیتال (ارزیابی کلی بلوغ دیجیتال سازمان)، نوآوری دیجیتال (ارزیابی ابتکارات و پروژه‌های دیجیتال نوآورانه) و رهبران دیجیتال (ارزیابی مدیران ارشد دیجیتال) برگزار شد.

دانشگاه تهران مدل ۲۰۲۰۰ را برای تحول دیجیتال معرفی کرده است و سطح بلوغ سازمان‌ها و تحول دیجیتال در آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این فرایند مشخص خواهد شد که سازمان‌ها در بحث تحول دیجیتال از منظر استراتژی‌ها و فرایندهای فروش، تکنولوژی، رهبری، منابع انسانی در چه سطحی از بلوغ قرار دارند. همچنین با پایان یافتن دوره ارزیابی، رتبه سازمان‌ها مشخص شد.

عطاالله معروفخانی در حاشیه کنفراس ملی تحول دیجیتال مطرح کرد: ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، در حاشیه این مراسم در رابطه با تحول دیجیتال شرکت و کسب تندیس برنزین اختتامیه ارزیابی ملی تحول دیجیتال بیان کرد: حرکت صنایع پیشرو در سطح دنیا به سمت انقلاب صنعتی چهارم از چندین سال قبل آغاز شده است. در کشور ما نیز شرکت‌های بزرگ به صورت جدی این رویکرد را دنبال می‌کنند. فولاد هرمزگان نیز از سه سال قبل، با توجه به حرکت صنایع پیشرو دنیا به سمت انقلاب صنعتی چهارم با هدف ارتقای بهره‌وری کسب و کار در راستای ضرورت همگام بودن با این سیر پیشرفت، به کارگیری و استقرار رویکردهای تحول دیجیتال را یکی از اهداف اساسی خود قرار داده است.

وی افزود: در همین رابطه نقشه راه مدون به کارگیری اثربخش رویکرد تحول دیجیتال در فولاد هرمزگان تهیه شده و چندین پروژه از جمله ایجاد پلتفرم تحول دیجیتال و پروژه‌های تحول در عملیات در دستور کار است. به منظور ارزیابی سطح بلوغ تحول دیجیتال و پایش روند رشد، فولاد هرمزگان در فرایند ارزیابی شرکت کرد و توانست تندیس برنزین را کسب کند. برنامه داریم به طور مستمر در ارزیابی ملی تحول دیجیتال حضور داشته باشیم و تحولات در این حوزه و جایگاه خود را رصد کنیم. سپس با کسب تجربیات از دیگر شرکت‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، بتوانیم به سطوح بالاتری از تحول دیجیتال دست یابیم.

2

تاریخ انتشار : ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶
شناسه مطلب : 47313
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی