مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان بیان کرد:جهش سهم مجتمع فولاد خراسان از بازار فولاد کشور
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، بر ضرورت ارتقای ظرفیت تولید در شرکت به عنوان یک راهبرد موثر و‌ اولویت‌دار تاکید کرد و‌ گفت: اگر نگاه و اولویت ما ایجاد اشتغال است، باید بر خلاف روال گذشته، تمرکز بر مقول توسعه و بالا بردن ظرفیت‌ها در یک بازه زمانی متناسب در اولویت قرار گیرد.

به گزارش  چیلان ،طهمورث جوانبخت با بیان اینکه «فخاس» تولیدکننده ۳ درصد فولاد خام کشور و ۵ درصد شمش فولادی کشور است، عنوان کرد: وجهه‌ همت ما، افزایش سهم بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور از بازار فولاد ایران و دو‌ برابر شدن سهم فعلی است و این امر را با همت کارکنان متخصص و‌ متعهد مجموعه محقق خواهیم کرد.

وی، توسعه سرمایه‌ انسانی و افزایش اشتیاق و تعهد کارکنان در مسیر اهداف شرکت را از محورهای مهم راهبرد مدیریتی خود برشمرد.

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان مطرح کرد: سهم کنونی فولاد خراسان از بازار فولاد کشور پایین‌تر از استحقاق بزرگ‌ترین قطب تولید فولاد‌ شرق ایران است. تنوع‌بخشی به سبد محصول و‌ توازن زنجیره‌ی تولید شرکت، از راهکارهای ارتقای این سهم است.

جوانبخت، توجه به صادرات را از موضوعاتی دانست که باید در چشم‌انداز شرکت مجتمع فولاد خراسان به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

وی، رفع دغدغه‌های شرکت در تامین پایدار انرژی را از اهدافی برشمرد که در آستانه قبول مسئولیت فولاد خراسان، آن را در زمره برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده است.

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
شناسه مطلب : 47970
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی