آزمون استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان۲۷ بهمن برگزار می‌شود
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» از برگزاری آزمون‌ استخدامی این‌شرکت برای جذب ۱۳۳ نفر در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، خبر داد.

به گزارش  چیلان ،طهمورث جوان‌بخت با بیان این‌که جذب و به‌کارگیری جوانان توانمند و باانگیزه در بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور با تکیه بر اصول شایسته‌گزینی، شفافیت، بی‌طرفی و برابری فرصت‌ها انجام می‌شود، افزود: برای نیل به این مهم و تأمین عدالت استخدامی، آزمون کتبی استخدامی سال ۱۴۰۲ فولاد خراسان روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ با همکاری دانشکده فنی نیشابور برگزار می‌شود.

وی افزود: در استخدام کارکنان فولاد خراسان در همه رده‌ها، اولویت با نیروهای بومی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه است. در آزمون امسال نیز برای جذب نیروهای سطح اپراتور، ملاکِ بومی‌گزینی به طور صد در صد اعمال خواهد شد و در رده‌های کارشناسی نیز امتیاز ویژه برای نیروهای بومی در نظر گرفته شده است.

سرپرست «معاونت سرمایه‌های انسانی و سازمان‌دهی» فولاد خراسان نیز با بیان این که در آزمون بهمن ماه امسال فولاد خراسان ۱۳۳ نفر در رده‌های کارشناسی و اپراتوری به استخدام این شرکت درخواهند آمد، افزود: به‌کارگیری داوطلبان اشتغال در فولاد خراسان پس از برگزاری آزمون کتبی و طی مراحل روانشناختی، ارزیابی مهارتی (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی و گزینش انجام می‌شود.

مروی تأکید کرد: آگهی استخدام در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده و داوطلبان استخدام در فولاد خراسان می‌توانند برای انجام مراحل ثبت نام و مطالعه ظرفیت‌ها، رشته‌های مورد نیاز و سایر شرایط آزمون از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲به نشانی اینترنتی:Ksc.bmtc.ac.ir
مراجعه کنند. تمام اطلاع‌رسانی‌های بعدی به متقاضیان نیز از طریق همین نشانی اینترنتی دارای اعتبار است.

photo 2024 01 22 11 43 44

2

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
شناسه مطلب : 58219
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی