پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مناسبت فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۲
فرارسیدن سال نو، سال ۱۴۰۲ شمسی را به همکاران عزیز و ارجمندم در گروه ملی صنعتی فولاد ایران تبریک می گویم و امیدوارم به همت و تلاش شما سال نو، سال ادامه موفقیت‌های گروه ملی فولاد ایران باشد.

به گزارش  چیلان ،فرارسیدن سال نو، سال ۱۴۰۲ شمسی را به همکاران عزیز و ارجمندم در گروه ملی صنعتی فولاد ایران تبریک می گویم و امیدوارم به همت و تلاش شما سال نو، سال ادامه موفقیت‌های گروه ملی فولاد ایران باشد.

در سالی که گذشت با تلاش مستمر شما بخشی از ظرفیت های بالای شرکت مجددا احیا و نمایان گردید و موفقیت‌هایی حاصل شد که آغاز راه پیشرفت گروه ملی و نشانه شروع یک رویداد ارزشمند در شرکت است.

شکستن رکوردهای تولید ۷ سال گذشته در همه خطوط تولید، آغاز بکار پروژه فاز دوم کارخانه فولادسازی و آزمون استخدامی بمنظور جذب ۴۰۰ نفر نیروی جوان با انگیزه در مجموعه و تلاش‌های بی وقفه همکاران تولیدی و غیر تولیدی برای بهبود وضعیت شرکت، نشان از آغاز حرکت گروه ملی فولاد برای یک جهش بزرگ در سال ۱۴۰۲ دارد.

تولید ۲ برابری در سال ۱۴۰۲، تکمیل مرحله اول فاز دوم فولادسازی و چندین طرح دیگر از جمله تولید کلاف یک تنی از برنامه‌های مهم شرکت در سال ۱۴۰۲ است و مطمئنم که با تلاش و انگیزه بالای شما همکاران این برنامه‌ها به راحتی میسر و محقق خواهد گردید.

از خداوند متعال برای همه شما همکاران ارجمند و خانواده‌های مکرمتان که در همه سختی‌های شرکت همراه و یاور بوده‌اید، آرزوی سلامتی می‌کنم.

از معاونین و مدیران ارجمند و با دانش گروه ملی و همه کارکنان تلاش‌گر که شرایط سخت شرکت را تحمل کرده و با تلاش‌های روزمره و دلسوزانه خود سبب بهبود شرایط و همدلی و اتحاد بیشتر شده‌اند تشکر کرده و پیشرفت مستمر در کار و امور خانواده را برایتان از خداوند رحمان آرزو می‌نمایم.

جا دارد از استاندار محترم خوزستان، نمایندگان دلسوز استان در مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی، سهامداران ارجمند و هیات مدیره محترم شرکت که برای اعتلای شرکت همراهی و هماهنگی تام داشته اند، قدردانی نمایم .

علی محمدی
مدیر عامل و عضو هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران
فروردین ۱۴۰۲

2

تاریخ انتشار : ۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۸
شناسه مطلب : 48764
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی