به دست متخصصین و کارگران توانمند گروه ملی صنعتی فولاد ایرانآغاز بکار کارخانه فولادسازی پس از تعمیرات اساسی بی سابقه از سال ۱۳۹۲
روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه طی مراسمی که با حضور دکتر علی محمدی مدیرعامل و معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه، در کارخانه فولادسازی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در اورهال اساسی این بخش، که پس از ۱۰ سال انجام شد، تقدیر گردید.

به گزارش  چیلان ، روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه طی مراسمی که با حضور دکتر علی محمدی مدیرعامل و معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه، در کارخانه فولادسازی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در اورهال اساسی این بخش، که پس از ۱۰ سال انجام شد، تقدیر گردید.

مهندس محسنی مدیر کارخانه فولادسازی در سخنانی با اشاره به روند انجام اورهال، محوریت این عملیات را تعمیرات و بهسازی اساسی و ارتقاء و نوسازی واحدهای مختلف کارخانجات فولادسازی با تکیه بر بومی سازی و بدون نیاز به پیمانکار عنوان کرد.

وی همچنین این موفقیت را حاصل توکل به خداوند و تلاش و کوشش مضاعف کارکنان و حمایت‌های ویژه دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران دانستند و ابراز امیدواری کرد از این پس شاهد تولید کیفی و کمی بهتری در کارخانه فولادسازی باشیم.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۰۵ ۱۳ ۴۹ ۲۴

2

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۱
شناسه مطلب : 55012
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی