با هدف تکمیل سبد تولید و استفاده بهینه از ظرفیت‌ بازارهای بين المللی صورت گرفتتولید میلگرد سایز ۱۰ سه شاخ در کارخانه نورد کوثر گروه ملی صنعتی فولاد ایران
در راستای تحقق اهداف سال ۱۴۰۲ کارخانه نورد کوثر، همزمان با توقف تولید بدلیل محدویت برقی و کمبود مواد اولیه، با اولویت جهش تولید در نیمه دوم سال جاری تعمیرات و نوسازی بخش های مختلف خط تولید برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، مهندس بارانی مدیر کارخانه نورد کوثر، ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای تحقق اهداف سال ۱۴۰۲ کارخانه نورد کوثر، همزمان با توقف تولید بدلیل محدویت برقی و کمبود مواد اولیه، با اولویت جهش تولید در نیمه دوم سال جاری تعمیرات و نوسازی بخش های مختلف خط تولید برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

اولین نتیجه حاصل از تعمیرات صورت گرفته، رفع مشکلات تولید میلگرد سایز ۱۰ بود که در تولید آزمایشی این محصول در تاریخ ۱۴ شهریور بخوبی مشاهده گردید. تولید میلگرد سایز ۱۰ بصورت شاخه دارای ارزش بالایی در بازارهای داخلی و صادراتی می باشد و منجر به کاملتر شدن سبد محصولات کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران می گردد.

در پایان ضمن قدردانی از همکاران پرتلاش بخش کوثر و تشکر از حمایت های مدیرعامل محترم و معاون فنی و بهره برداری و واحدهای پشتیبانی، این موفقیت را به کلیه همکاران گرامی تبریک عرض می نمایم.

میلگرد 19

2

تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
شناسه مطلب : 54016
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی