در راستای مسئولیت های اجتماعی/ انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران
روز گذشته مراسم انعقاد تفاهم نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز توسط شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هدف پایداری آب شرب این مناطق به امضا رسید.

به گزارش  چیلان ،در این مراسم که با حضور مهندس خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، مهندس کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر محمدی مدیرعامل و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد.

مهندس خانچی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران افزود: این شرکت مجموعه‌ای استراتژیک در دوران دفاع مقدس بود که خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده و یکی از مفاخر استان است که در دوران‌ مختلف نقش‌های مهمی را در توسعه استان ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گروه ملی روند صعودی را طی می‌کند افزود: با همراهی و همدلی مجموع دستگاه‌های خوزستان، موفقیت‌های زیادی در مجتمع عظیم صنعتی رقم خواهد خورد.

ایشان تصریح کرد: با انعقاد این قرارداد، آب بخشی از مناطق غرب اهواز پایدار و تامین خواهد شد و امیدواریم این حرکت شرکت گروه ملی الگویی برای سایر شرکت‌های صنعتی در استان باشد.

 شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران باید به توسعه برسد.

دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی نیز در این نشست بابیان اینکه هفت سال است تامین آب منطقه ملاشیه و روستاهای اطراف اهواز به عهده این شرکت است اظهار کرد: خرداد ماه امسال که منطقه ملاشیه اهواز دچار مشکل افت فشار آب شد، این شرکت با تزریق یک هزارو ۴۰۰ متر مکعب در ساعت آب به شبکه، مشکل منطقه را حل کرد.

ایشان افزود: پس از رفع مشکل منطقه ملاشیه تصمیم گرفته شد تا بخشی از تاسیسات تصفیه خانه این شرکت در اختیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار گیرد که انعقادتفاهم‌نامه با هدف تامین آب پایدار برای مناطق حاشیه غرب اهواز ازجمله ملاشیه، عین ۲، پردیس و… صورت گرفت.

وی گفت: مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در همه مشکلات موجود پیش‌قدم شده تا به توسعه استان کمک کند.

 به کارگیری تصفیه خانه گروه ملی ایران مشکل آب غرب اهواز را برای همیشه حل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این نشست با بیان اینکه جهت رفع مشکل مناطق حاشیه غرب اهواز بخشی از تصفیه خانه شرکت فولاد ایران به کارگیری شده است اظهار کرد: تابستان امسال منطقه ملاشیه با مشکل افت فشار آب مواجه شد که بر همین اساس تفاهمنامه‌ای با شرکت فولاد ایران پیرامون استفاده از بخشی از تصفیه‌خانه این شرکت برای تامین آب این مناطق به امضا رسید.

مهندس کرمی‌نژاد ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا در طول شبانه روز، حدود ۲۰ هزار مترمکعب آب به شبکه تزریق شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۲
شناسه مطلب : 56147
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی