افزایش تولید سالانه آهن اسفنجی در فولاد شادگان
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: شرکت صنعت فولاد شادگان، تولید سالانه آهن اسفنجی در سال ۱۴۰۱ با تولید ۸۰۷‌هزار و ۲۳۵ تن را افزایش داد.

به گزارش  چیلان ،حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: با تلاش کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان، تولید سالانه آهن اسفنجی که در سال ۱۴۰۰ به میزان ۸۰۷‌هزار و ۳۳ تن بود را به ۸۰۷‌هزار و ۲۳۵ تن در سال ۱۴۰۱ افزایش داد.

وی در ادامه افزود: آماده به‌کاری تجهیزات، اجرای منظم تعمیرات برنامه ای، بازرسی منظم و نگهداری تجهیزات در شرایط بهینه در کنار کار گروهی، مهم‌ترین دلایل دستیابی به افزایش تولید این مجموعه به شمار می‌آیند.

گفتنی است فولاد شادگان یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز در زمینی به مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته شده است؛ فاز نخست این مجموعه با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی وارد مدار شده است و در مجموع هشت هزار و هشتصد میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی آن هزینه شده است.

مجتمع فولاد شادگان یکی از هشت طرح مطالعات جامع فولاد کشور در راستای توسعه اشتغال در منطقه محروم شادگان در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان در سال ۱۳۸۲ مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
شناسه مطلب : 48971
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی