صبانور ۱۸۰۰ ریال سود تقسیم کرد
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه خود، 180 تومان سود به ازای هر سهم میان سهام‌داران خود تقسیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش  چیلان ؛محمد کلانتری، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: صبانور نقش مهمی در صنعت فولاد در غرب کشور داشته و مهره کلیدی در این صنعت جهت  رسیدن به تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در افق ۱۴۰۴ به شمار می‌آید.

وی افزود: این شرکت،به عنوان یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر فرآورده‌های سنگ‌آهن یعنی گندله و کنسانتره در کشور شناخته می‌شود .

کلانتری اظهار کرد: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، به عنوان یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر فرآورده‌های سنگ‌آهن یعنی گندله و کنسانتره در کشور شناخته می‌شود و در حال حاضر ما بزرگ‌ترین تولیدکننده گندله و کنسانتره سنگ‌آهن در غرب کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بیان کرد: پروژه افزایش ظرفیت یک میلیون تنی واحد تولید کنسانتره در گلالی کردستان با هزینه هفت هزار میلیارد ریالی را در دست اجرا داریم که مراحل اجرایی آن شامل تجهیز کارگاه در اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: مجموع ذخایر چهار معدن شرکت به ۵۰ میلیون تن رسیده است و از دو سال گذشته، توسعه اکتشافات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم؛ همچنین حاشیه سود ۵۳ درصدی عملیاتی شرکت، حاکی از عملکرد مطلوب ما بوده که در مقایسه با سایر شرکت‌ها، رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید.

گفتنی است که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه خود، ۱۸۰ تومان سود به ازای هر سهم میان سهام‌داران خود تقسیم کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
شناسه مطلب : 50638
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی