آغاز تعمیرات اساسی واحد احیاء مستقیم مجتمع فولاد غدیر نی ریز
تعمیرات اساسی کارخانه آهن اسفنجی مجتمع فولاد غدیر نی ریز آغاز شد.

به گزارش چیلان ،  مهندس رامین کیهان معاون بهره برداری مجتمع با اشاره به ابلاغیه های صرفه جویی برق در صنایع اظهار داشت: به منظور همکاری با شرکت توزیع برق استان برای تامین برق مصارف خانگی، برنامه تعمیرات اساسی واحد احیاء مستقیم مجتمع فولاد غدیر نی ریز با پیش بینی ۱۰۰۰ آیتم کاری از ۳۱ تیرماه آغاز و تا نیمه اول مردادماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: خوشبختانه با مساعدت مسئولان شرکت برق استان، توانستیم برنامه تعمیرات اساسی کارخانه احیا مستقیم مجتمع را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که در ایام پیک مصرف شبکه، ما به امر تعمیرات اساسی مجتمع پرداخته و همزمان در کاهش مصرف شبکه برق تاثیر موثری داشته باشیم.

وی افزود: در تعمیرات پیش رو بالغ بر ۲۶۰۰۰ نفر ساعت کار اجرایی تعریف شده است که تعویض مجموعه اختاپوسی، نسوز کوره و تعویض مبدل هوای ریکوپراتور از مهمترین بخش هایی است که در این دوره انجام خواهد شد.

مهندس کیهان در خصوص حضور شرکت های پیمانکار در تعمیرات گفت: علاوه بر تیم تعمیرات و واحدهای پشتیبانی کننده در مجتمع فولاد غدیر نی ریز بیش از ۲۳۰ نفر در قالب ۱۲ شرکت پیمانکاری از اول مرداد ماه در تعمیرات اساسی کارخانه آهن اسفنجی فعالیت خواهند کرد.

2

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
شناسه مطلب : 52202
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی